JK fotball Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Du som jente 18-20 år, står og venter på banen i Oslo, også kommer det en gutt, kjekk og helt normal kar, som du ikke kjenner fra før. Han ber om å få numre ditt, fordi han vil bli kjent med deg og syntes at du er pen. Ville du gitt han numre ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) jeg hadde sikkert gitt nummeret mitt, men hadde nok blitt litt satt ut om han var veldig direkte Endret 7. desember 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Ja, det ville jeg gjort. Dessuten er det gøy å bli sjekket opp på dagen av en som har litt baller, og ikke kun på fester Endret 7. desember 2014 av En frøken Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Nå er jeg 10 år eldre, men ja, jeg hadde vel det hvis han var kjekk Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 7. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2014 Du som jente 18-20 år, står og venter på banen i Oslo, også kommer det en gutt, kjekk og helt normal kar, som du ikke kjenner fra før. Han ber om å få numre ditt, fordi han vil bli kjent med deg og syntes at du er pen. Ville du gitt han numre ditt? Du må si ifra hvordan det gikk når du har prøvd. 14 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 det funker hver gang. med mindre hun har type... men noen ganger da også Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Det Zarac sa. Endret 8. desember 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 det funker hver gang. med mindre hun har type... men noen ganger da også Ok hva skjer etter at jeg har fått nummre hennes da, skal jeg bare ringe og be henne ut? Tekste? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Vel, det vanlige er vel at det ikke skjer noe som helst? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 det funker hver gang. med mindre hun har type... men noen ganger da også Ok hva skjer etter at jeg har fått nummre hennes da, skal jeg bare ringe og be henne ut? Tekste? tekste litt, par tre meldinger frem og tilbake, prøv å vær litt morsomt og hyggelig, ikke la det gå for lang tid før du fortsetter på møteplanene, det er jo tross alt derfor du spurte om nummeret. Inviter på å ta en kaffe eller noe etter få meldinger. til syvende og sist, er du kjekk og hun synes du var interessant og morsom, så stiller hun opp...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Nei. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Om du går rett bort, og alt du sier er "Hei, kan jeg få nummeret ditt?" tror jeg mange hadde reagert... Men om du klarer å få igang en naturlig samtale, og det ender med at du får nummeret, så hvorfor ikke? Tror riktignok det er andre steder enn på banen du vil få større hell: Om du studerer - campus på et universitet, på en bar med kompiser - eller en café alene, bakerst i folkemengden på en konsert, i en park om sommeren, på biblioteket, osv. Lenke til kommentar
milsis Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Nja, hadde ikke gitt nummeret om det var hele innholdet i samtalen. Men om man fikk pratet litt først, så sett an kjemien og stemningen hadde jeg nok gitt nummeret om det var positive vibes.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Han hadde sikkert fått nummeret mitt om jeg ikke hadde vært i et forhold. Men jeg tror ikke han hadde fått det om det ble sånn "hei søta, kan jeg få nummeret ditt? ;);)" da hadde jeg bare latt være. Det handler vel litt om sjarm også. Kanskje prøve å få til en samtale før man spør om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå