Gå til innhold

Onkyo 608 mister lyden og den slår seg av?

Anbefalte innlegg

Har ein forsterker som heiter Onkyo 608. I det siste så har lyden vorte nesten vekke og viss eg har lyd og skrur opp så slår den seg av?

Trudde først at det canal digital som var problemet, men det er det ikkje da lyden er normal igjennom tv'en.

Så det ser ut som forsterkeren som driver tuller seg. Den er 4 år så eg har nok rekla nasjon, men er det nokon som har tips som eg kan prøve før Elkjøp tar over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med at mine to forsterkere hadde akkurat de symptomene som beskrevet i linken som jeg sa så fikk jeg via onkyo beskjed om å ta kontakt med dalens elektronikkservice og sende den dit (818 kjøpt på soundgarden)andre jeg hadde feil på sendte jeg direkte uten å gå via elkjøp (509).

Fikk melding i går/dag om at begge kostet 0 i reperasjon pga "mangel" så gikk greit.

Mine to var noe over to år gamle så kan hende med at du har noe eldre modell kan være noe annet så tror jeg ville snakket med elkjøp på reklamasjon og fått de til å få sjekket den hos dalens. bare ta med utskrift av linken fra onkyo.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...