Skogslik Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Mangler selv kun den ene der man skal ta takedown på kjøretøy i fart fra passasjer setet. Noen som vill gjøre denne? 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Skulle akkurat til å spørre om det samme. Jeg kan re-sette fiendene, også kan du bli med meg. Brukernavnet mitt er CutthroatBill, uten mellomrom.Endret: Har glemt å ta det ene fortet, så forhåpentligvis vil det fortsatt være noen kjøretøy rundt. Hvis ikke må jeg ta den, for jeg for ikke lov til å resette hvis ikke. Endret 7. desember 2014 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Supert! La deg til nå! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 De tekstmeldingene er helt ubrukelig for meg nå. Fikk du begge trofeene? Kan jeg bli med deg som Hurk, og ta den siste trofeen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Begge i boks, hadde faktisk den ene, der jeg er Hurk. Ja selvsagt, lager coop game til deg nå! 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Der var alt i boks! Nå fikk jeg platinum, og greier. Mange takk skal du ha, Skogslik! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Yess, samme her, flott det ordnet seg! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Var ikke sikker på om det ville fungere å ta et fort, men det regnes tydeligvis som en outpost, så trofeen dukket opp likevel.Hvis noen andre er ute etter de samme to trofeene, så stiller jeg meg til rådighet når det passer. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hadde jeg bare ikke fått "lost connection to player" hele tiden (ikke fått annet siden jeg kjøpte spillet) eller "cannot connect to the servers" nåt jeg velger online story, så skulle jeg gjerne blitt med. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg fikk slike meldinger da jeg forsøkte å spille co-op med tilfeldige folk. Men det gikk greit da jeg sendte invitasjon til Skogslik. Vi kan gjøre et forsøk i dag, om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå