bojalborg Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei! Jeg er russ nå, og lurer på hvordan det hadde fungert, hadde jeg tatt mine xls-215 høyttalere og satt inn i vanen? Eventuelt tatt ut elementene av kassa, ettersom det kanskje ikke er plass til høyttalerne i vanen.Og om dette ikke funker, har dere da noen anbefalinger til hva vi kan kjøpe? Tenker da noe til rundt 30 000 kroner. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Får du plass til dem sånn de er, så bruk dem. Blir så bortkastet å bruke en masse penger på dette bare for en måned... Skal du evt drive disse høyttalerene med en bilspiller og bilforsterker? 1 Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Får du plass til dem sånn de er, så bruk dem. Blir så bortkastet å bruke en masse penger på dette bare for en måned... Skal du evt drive disse høyttalerene med en bilspiller og bilforsterker?Ja, jeg må vel bruke de med en bilforsterker? Hvor mye strøm trenger disse høyttalerne + en hfa 18"? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Starter opp denne igjen jeg! Hva slags forsterker(lagd for bil) trengs for å drive xls-215 tror dere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Starter opp denne igjen jeg! Hva slags forsterker(lagd for bil) trengs for å drive xls-215 tror dere? To slike: http://www.dynabel.no/bilstereo/forsterkere/2-kanaler/gladen-xl-250c2-2-kanals-forsterker og et par agm batterier fra biltema Lenke til kommentar
TanzElectrik Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hadde jeg vært dere hadde jeg heller sett på noen PA høyttalere hvis det er mye trykk du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå