Rigmor Ortiz Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Hei. Skulle installere windows7 gjennom bootcamp i går. Fikk en eller annen feilmelding i windows install at jeg ikke kunne installere win på den partisjonen jeg hadde ordnet til i bootcamp. Da jeg formaterte partisjonen i windows installasjonen...vel det var da helvette begynte Nå får jeg ikke slått sammen partisjonene igjen. Har prøvd alt i disk utility, repair, erase etc. Og så har bootcamp fucket seg. Med det mener jeg at den ikke lenger klarer å laste ned windows support files, altså jeg får ikke brukt keyboard/mus når jeg prøver å gå videre med win installasjonen. Jeg får heller ikke bruke valget "legge til eller fjerne windows" pga diskproblemet. Hva gjør jeg?.. Vennligst se vedlagte screenshots. (LØST)20.12.14- Formaterte til FAT istedetfor Mac osx Extended (journaled). Bootcamp detecta disken med en gang og jeg kunne fortsette som normalt. Endret 20. desember 2014 av Snorkeling Platypus Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 anyone? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Får du ikke slettet den "defekte" partisjonen med Diskverktøy? Se denne guiden: Disk Utility - Delete Existing Volumes Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Får du ikke slettet den "defekte" partisjonen med Diskverktøy? Se denne guiden: Disk Utility - Delete Existing Volumes Ordnet seg. Istedetfor å formatere til OSX extended (journaled) som det sto at jeg måtte, formaterte jeg til FAT. Da funket alt som det skulle, bootcamp detecta disken og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå