Bileier Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei De to siste ukene har jeg redusert kaffeinntaktet mitt med cirka 90 %, og hver dag når jeg kommer på jobb får jeg "brain fog", og den varer til jeg er ferdig på arbeid. Har noen andre opplevd dette? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg vil bare gjøre en liten observasjon: Når tåka dukker opp når du går på jobb, og letter når du forlater den, kan det tenkes at det egentlig er et signal om at jobben er problemet, ikke kaffemangelen... Endret 8. desember 2014 av akroev Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Vanligvis skal vel koffein abstinenser avta innen noen få dager og være borte innen en uke. Men mener å ha hørt noe om at hvis inntaket har vært svært høyt over lang tid kan det ta lenger tid. Hvordan sammenhengen er med å redusere inntaket og abstinenser vet jeg dog ikke. Og har du husket å erstatte kaffen du drakk med vann/annen væske? Jeg drakk mye brus på jobb før, men vente meg til slutt av med det ved å drikke minst 0.5l vann fra springen før jeg drar på jobb. Endret 8. desember 2014 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå