Gå til innhold

På innsiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Lisbeth,

et flott og spennende bilde av denne korridoren der belysningen, linjene og det oppstablede interiøret leder blikket mot en pansret dør i enden, som sammen med fargene bidrar til å øke spenningen..

Informativ følgetekst som fikk meg til å google for å lese meg mer opp på dette, en grei måte å komme seg opp til en formidabel utsikt :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Hei Lisbeth,

et flott og spennende bilde av denne korridoren der belysningen, linjene og det oppstablede interiøret leder blikket mot en pansret dør i enden, som sammen med fargene bidrar til å øke spenningen..

Informativ følgetekst som fikk meg til å google for å lese meg mer opp på dette, en grei måte å komme seg opp til en formidabel utsikt :)

Mvh Oddmund

Tusen takk Oddmund, for hyggelig tilbakemelding. Morsomt at du likte bildet. Er du i disse fjelltraktene, så bør du absolutt ta turen opp på Gaustadtoppen. Er du i god form, så kan du ta turen til fots, og det er mange "stier" å velge. Med heisen kommer man seg lett opp, men man bør ikke ha klaustrofobi :D Sjakten opp er rimelig trang, og det blir etter hvert ganske langt ned, om "wiren" skulle ryke :D

Vel, turen er absolutt å anbefale, og man har naturligvis ikke glemt å ta med kamera :D

Mvh Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...