AndersT2 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har nylig gått i fra å bruke IE til Chrome, og det er en ting som irriterer meg. Hvis jeg har flere faner oppe, og er uheldig å trykker rød "X" i oppe i høyre hjørne, i stedet for "X" på fanen, så lukker den alle faner. Under IE så fikk jeg opp en varsel som spurte om jeg ville lukke alle eller kun gjeldende fane. Dette hindrer at man lukker faner man ikke skulle lukke. Her noen hanger skrevet innlegg på dette forumet som har forsvunnet fordi jeg har greit å rykke feil. Noen som vet om man kan aktivere slik at jeg får advarsel, eller at den kun lukker gjeldende fane? Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg tror at du må slå på denne. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Testet, og det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Prøv: Åpne en haug med tabs Lukk chrome (som "ved et uhell") Åpne chrome Trykk ctrl+shit+T Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Prøv: Åpne en haug med tabs Lukk chrome (som "ved et uhell") Åpne chrome Trykk ctrl+shit+T Det funker, selv om jeg hadde foretrukket en advarsel slik som IE gjør. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Samma hvordan man løser problemet selv om dette er symptom behandling så oppnår man resultater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå