Øystein.F. Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Og Grim Fandango Remastered har fått lanseringsdato.Day of the Tentacle får spesialutgåve Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Dette må jeg sjekke ut! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Nice! Bare de beholder den gamle sjarmen og ikke radbrekker spillene. Monkey Island special edition klarte å beholde magien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Kanon! Neste Maniac Mansion...? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Gleder meg til å se hvordan dette blir. AtW Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Høydepunktet fra PSX for min del! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Grim Fandango med 'pek og klikk'-Interface blir en forbedring. Får håpe nyversjonen får tilstrekkelig oppmerksomhet til at en del yngre folk bestemmer seg for å teste ut det som faktisk er tidenes beste dataspill. 3 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg vet i alle fall at jeg skal gi Grim Fandango sjansen igjen. Kontrollene gjorde sitt til at jeg gav opp det spillet ganske kjapt da det kom. Jeg er også spent på hvordan de tenker å remastre DOTT. Grafikken er jo fremdeles god, om enn noe pikselert. Men på den andre siden er det jo en del nye utgivelser som med vitende og vilje har levert pikselerte greier, der pikseluttrykket blir en del av det kunstneriske hele. Jeg kunne ellers ha tenkte meg en nyversjon av Maniac Mansion jeg mens jeg var i gang. Kanskje før DOTT til og med. Der de kunne få med litt voice-acting og greier. Zak McKracken er også noe som kunne vært interessant. Ellers blir vel 2015 spennende for remastrede point and click-spill. Gabriel Knight forventes vel ut etterhvert? Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Remaster av Grim Fandango kan jeg godt forstå med tanke på at det er et mareritt å få det til å funke på nyere operativsystem. Double Fine imponerer ikke så veldig med sine originale spill nå til dags. Men nyversjon av GF kommer jeg til å kjøpe 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Konge! en av mine absolutte favorittspill noen gang, håper de får det til ala slik som monkey island spillene ble remastret ^^ Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kanon! Neste Maniac Mansion...? Du kunne vel spille Maniac Mansion på en arcadeboks inne i Dot ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Psssst! Tim, jeg venter fortsatt på Broken Age sin andre del, jeg. Som backer synes jeg ikke det er nevneverdig stas å måtte vente til dere har portet spillet til PS4 og Vita før dere får ut finger'n på PC-utgaven også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå