Gå til innhold

NetCom Bedriftsabonnement


Anbefalte innlegg

NetCom har jo 2 ganske bra abb: NetCom BusinessTalk og FamilyBusiness.

Men dette er kun tilgjengelig for bedriftskunder. Men visste dere at det enkelt kan skaffes ved å f.eks bli medlem av NAF eller andre organisasjoner? Jeg trodde det var en stor prosess å skaffe seg det, men så holder det med et lite medlemsskap i ett eller annet, mange organisasjoner som er gratis å bli medlem av. Så lenge de har bedriftsavtale såklart..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan gi deg litt mer informasjon om en organisasjon som tilbyr forhandlede bedriftsabbonement.

 

Netcom Business koster 120 kr i måneden (inkl. personsvar), og 67 øre per minutt og per sms...

 

PM meg for mer info, dersom det høres interressant ut... ;)

 

Grunnen til att jeg ikke kan gi linken ut her, er pga det blir verving, og retningslinjene pleier ikke godta det... ;)

 

PS: Nei, det er ikke MLM eller "pyramide-spill"... Det er forbrukermakt. :nice:

 

PPS: Også tilbud på bredbånd fra NGT, samt mye mer...

Lenke til kommentar

Ehm...er ikke dette reklame? Neivell....synes det har de samme faktorene. De prisene på BusinessTalk du skrev opp, er eks. moms. Inkl. moms blir månedsprisen 148,8kr, og SMS/ ringepris pr. minutt blir 0,83...

 

Og jeg har allerede skaffet meg NetCom bedriftsabb, ville bare gi info om det til andre hvis det var noen som syntes at det var surt å ikke få tilgang til BusinessTalk som privatkunde :)

Lenke til kommentar
Nei, det er priser inklusiv moms. Er som sagt forhandlede priser.

Hvor mange prosent rabatt er det i avtalen ? Med de prisene der må det være rabatt som er høyere enn mva avgiften i Norge ?

 

Regner med at firmaet er seriøst hvis Netcom har villet inngå en avtale med dem. Hvor står det prisene på mobilabb deres, samt regler for nytegning ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...