Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Kaldt vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Flott bilde med fin dybde og gode farger. Snöflekken i forkant gir bildet ekstra dybde (Har du brukt gråfilter for å få det rennende vannet så slörete?) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Et nydelig vinterbilde. Lang lukkertid var veldig bra her! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Lekkert, spenstig og spennende! Teknisk godt. Ville foreslått et lite kutt øverst, for å få blikket rettet mere ned mot bekken, det er DER det skjer. :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Deilig vinterstemning. Jeg er vanligvis ikke så glad i sløret vann, men her passer det bra. Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Flott bilde med fin dybde og gode farger. Snöflekken i forkant gir bildet ekstra dybde (Har du brukt gråfilter for å få det rennende vannet så slörete?) Takker :-) Jeg har brukt Lee filter. Big stopper.. Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Et nydelig vinterbilde. Lang lukkertid var veldig bra her! Hilsen Tove Takker så mye :-) Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Deilig vinterstemning. Jeg er vanligvis ikke så glad i sløret vann, men her passer det bra. Takker for det :-) Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Lekkert, spenstig og spennende! Teknisk godt. Ville foreslått et lite kutt øverst, for å få blikket rettet mere ned mot bekken, det er DER det skjer. :o) Mvh, Walter Takker :-) Ja jeg ser at jeg skulle tatt litt større kutt i toppen. Takker for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Nydelig bilde Mvh. Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Må bare forsøke å se og lære. Det kan ikke være mye å trekke her ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Nydelig bilde Mvh. Rune Takker for det Rune :-) Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Må bare forsøke å se og lære. Det kan ikke være mye å trekke her ! Mvh Ragnar Takker for det Ragnar. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Endelig et skønt vinterlandsskabsbillede..smukt ser det ud vh Suss Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Vanskelig å tilføye noe annet fornuftig enn "kjempeflott", og med et takk for opplevelsen! -bjarte. Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Endelig et skønt vinterlandsskabsbillede..smukt ser det ud vh Suss Takker for det ;-) Vakkert med vinter. Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Vanskelig å tilføye noe annet fornuftig enn "kjempeflott", og med et takk for opplevelsen! -bjarte. Tusen takk. Hyggelig du liker bildet :-) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Veldig god kameravinkel og perspektiv og et flott bilde med et vakkert lys, Øyvind ! Lenke til kommentar
Øyvindløkka Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Veldig god kameravinkel og perspektiv og et flott bilde med et vakkert lys, Øyvind ! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Birger :-) Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 et nydeligt vinterbilde,lekre farger. stiligt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg