Itek Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Heisann, folkens! Jeg sitter her og klør meg i hodet. Jeg har et micro sd-kort (kingmax,16gb) som jeg setter i en SD kort-adapter for å sette adapteren inn i sd-kortleseren i pcen (Dell xps 14z). Jeg har problemer med å få opp kortet i Min Datamaskin, noen ganger går det. Har vært slik i lang tid nå, noen ganger har det hjulpet med å restarte maskina, men ikke i det siste. Slik det er nå, får jeg også beskjed om å formatere for å reparere, men før jeg får gjort dette, unmountes kortet igjen. Kortet fungerer helt fint da jeg testet det i en annen maskin (mac). Ideas? Endret 7. desember 2014 av Itek Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Rusk i kortleseren ? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Hmm, mulig. Jeg ok av dekselet på pcen, tok en titt. Kunne ikke se mye støv akkurat... Blåste rent uansett.. Nå fikk jeg iallfall kortet opp med en gang og det fungerer. Takk! Får håpe det var alt som skulle til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå