archongamer Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Cambpell kan bli god han, men jeg er ikke der at jeg mener han bør forlate klubben pgr av manglende muligheter enda som andre mener. Enda til gode å se han vise seg mer tillit verdig på førstelaget. Poldi derimot begynner å bli vanskelig å forstå. Burde i hvertfall få flere innhopp fremover. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ramsey visstnok plaget med hamstringen. Det er jo litt typisk, når han endelig scorer tre mål på to kamper, så blir han skadet igjen... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Moro å komme hjem til en 3 måls ledelse! Unngå et comeback a la Anderlecht nå da. Dortmund leder 1-0. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Wow, I himmelens navn for et mål!! Digg.no Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Shit, Campbell har ikke akkurat overbevist denne omgangen. Latterlig mye slurv Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Deilige mål, sålenge ikke ramsey er skadet på ordentlig nå :S Liker at vi spiller aggresivt og presser, selv om Gala absolutt ikke er i form idag!Men all creds til Galatasaray fansen, for en stemning de lager på en halvfull stadion når de ligger under 3-0! Respekt! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Blir toppet i dårlig dag på jobben av Zelalem. Fyren ser jo ikke ut til å ville noe som helst og bare går rundt utpå der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Blir toppet i dårlig dag på jobben av Zelalem. Fyren ser jo ikke ut til å ville noe som helst og bare går rundt utpå der.Vanvittig oppskrytt. Falt totalt gjennom hver gang han har fått sjansen. Skulle liksom være bedre enn det Fabregas var på samme alder. Oi denne O'Conner ser ikke akkurat kjempetrygg ut! Ikke så rart kanskje Endret 9. desember 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Vi leder 3-0 i Tyrkia og det eneste Benbjo klarer å si er hvor rævva alle ungguttene våre er. At du ikke blir lei. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 1-1 i Dortmund Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 1-1! Kom igjen nå Anderlecht! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Vi leder 3-0 i Tyrkia og det eneste Benbjo klarer å si er hvor rævva alle ungguttene våre er. At du ikke blir lei.Hei ord i munn. Hvor sier jeg at de er ræva? Zelalem har jeg aldri forstått hypen rundt og har sagt det før. O'Conner har jeg aldri sett spille før så jeg har ikke noe grunnlag for noen ting der. Sa bare at han ikke så veldig trygg ut og det er jo ikke så rart. Debut i bortekamp i CL. Endret 9. desember 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 1-1! Kom igjen nå Anderlecht! Må Dortmund tape for at dere skal ta gruppeseieren, eller er det nok med uavgjort? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Edit: Tap som må til, ja Endret 9. desember 2014 av OhEasy Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei de må tape, med mindre vi scorer 3 mål til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Zelalem har jeg aldri forstått hypen rundt og har sagt det før. O'Conner har jeg aldri sett spille før så jeg har ikke noe grunnlag for noen ting der. Sa bare at han ikke så veldig trygg ut og det er jo ikke så rart. Debut i bortekamp i CL. O’Conner er midtstopper. Ikke enkelt å debutere på høyreback mot Sneijder og co... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 1-1! Kom igjen nå Anderlecht! Må Dortmund tape for at dere skal ta gruppeseieren, eller er det nok med uavgjort? Vi må putte 4 til Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Spiller forsåvidt ingen rolle ettersom vi får Barcelona eller PSG uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå