Gå til innhold

[CL] Galatasaray vs Arsenal

OhEasy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cambpell kan bli god han, men jeg er ikke der at jeg mener han bør forlate klubben pgr av manglende muligheter enda som andre mener. Enda til gode å se han vise seg mer tillit verdig på førstelaget. Poldi derimot begynner å bli vanskelig å forstå. Burde i hvertfall få flere innhopp fremover.

Lenke til kommentar

Deilige mål, sålenge ikke ramsey er skadet på ordentlig nå :S Liker at vi spiller aggresivt og presser, selv om Gala absolutt ikke er i form idag!

Men all creds til Galatasaray fansen, for en stemning de lager på en halvfull stadion når de ligger under 3-0! Respekt!

Lenke til kommentar

Blir toppet i dårlig dag på jobben av Zelalem. Fyren ser jo ikke ut til å ville noe som helst og bare går rundt utpå der.

Vanvittig oppskrytt. Falt totalt gjennom hver gang han har fått sjansen. Skulle liksom være bedre enn det Fabregas var på samme alder.

Oi denne O'Conner ser ikke akkurat kjempetrygg ut! Ikke så rart kanskje

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vi leder 3-0 i Tyrkia og det eneste Benbjo klarer å si er hvor rævva alle ungguttene våre er. At du ikke blir lei.

Hei ord i munn.

Hvor sier jeg at de er ræva? Zelalem har jeg aldri forstått hypen rundt og har sagt det før.

O'Conner har jeg aldri sett spille før så jeg har ikke noe grunnlag for noen ting der. Sa bare at han ikke så veldig trygg ut og det er jo ikke så rart. Debut i bortekamp i CL.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Zelalem har jeg aldri forstått hypen rundt og har sagt det før.

O'Conner har jeg aldri sett spille før så jeg har ikke noe grunnlag for noen ting der. Sa bare at han ikke så veldig trygg ut og det er jo ikke så rart. Debut i bortekamp i CL.

O’Conner er midtstopper. Ikke enkelt å debutere på høyreback mot Sneijder og co...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...