Gå til innhold

[CL] Galatasaray vs Arsenal

OhEasy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig omgang selv om resultatet skyldes minst like mye et virkelig dårlig galatasaray enn et bra Arsenal lag. Godt å se Ramsey tilbake i form. Cambpell skjønner jeg fortsatt hvorfor Wenger holder mest på benken. Skjønner ikke hypen selv om han gjorde bra ting i VM.

Gutten har jo null selvtillit og er rusten fordi han aldri får spille. Men han har absolutt mye han kan forbedre.

Lenke til kommentar

Hyggelig omgang selv om resultatet skyldes minst like mye et virkelig dårlig galatasaray enn et bra Arsenal lag. Godt å se Ramsey tilbake i form. Cambpell skjønner jeg fortsatt hvorfor Wenger holder mest på benken. Skjønner ikke hypen selv om han gjorde bra ting i VM.

Han er lat deffensivt og løper ikke så veldig mye. Det kan skyldes at han er rusten og nesten ikke spilt hele sesongen.

Siste 15 minuttene synes jeg han har vært ganske bra. Han prøver seg på stikkere til Sanogo hele tiden og går fremover for å finne scoringsmuligheter. Hvis vi ser tilbake noen uker/måneder, så sto laget å sentret utenfor 16-meteren uten å prøve å skyte. Campbell hadde en veldig bra scoringsmulighet alene med keeper, men keeperen var god og reddet.

Bellerìn er omgangens dårligste. Men han spiller jo tross alt på venstrebacken også da. Gjør en del feil.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...