Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fy faen for et skudd Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Gif anyone? Podolski er kul. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) In your fucking face Wenger!.. Forbanna tufs som ikke har brukt han mer. Rå venstreslegge på Poldi. Endret 9. desember 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 hvorfor spiller Sanogo spiss? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Herlig gjort av Oxlade-Chamberlain, liker starten! 2-0 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ramsey! Herlig! Virkelig deilig å se oss overkjøre et lag, selv om Galatasaray er dritt... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 ÅFYFAEN RAMSEY!!!!!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ramseylona! For et mål! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 For et mål, vakkert! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Herre min skaper... Det målet... Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Måtte gni meg i øynene et par ganger der! For et mål! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Damn! Gutten i scoringsform igjen! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 And Ramsey is back Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hyggelig omgang selv om resultatet skyldes minst like mye et virkelig dårlig galatasaray enn et bra Arsenal lag. Godt å se Ramsey tilbake i form. Cambpell skjønner jeg fortsatt hvorfor Wenger holder mest på benken. Skjønner ikke hypen selv om han gjorde bra ting i VM. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hyggelig omgang selv om resultatet skyldes minst like mye et virkelig dårlig galatasaray enn et bra Arsenal lag. Godt å se Ramsey tilbake i form. Cambpell skjønner jeg fortsatt hvorfor Wenger holder mest på benken. Skjønner ikke hypen selv om han gjorde bra ting i VM. Gutten har jo null selvtillit og er rusten fordi han aldri får spille. Men han har absolutt mye han kan forbedre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hva har skjedd med Galatasaratatay? Det er ikke mange år siden tyrkiske lag slo passe godt fra seg i Champions League, nå vil det eneste tyrkiske laget ryke ut med ett enslig poeng. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Hyggelig omgang selv om resultatet skyldes minst like mye et virkelig dårlig galatasaray enn et bra Arsenal lag. Godt å se Ramsey tilbake i form. Cambpell skjønner jeg fortsatt hvorfor Wenger holder mest på benken. Skjønner ikke hypen selv om han gjorde bra ting i VM. Han er lat deffensivt og løper ikke så veldig mye. Det kan skyldes at han er rusten og nesten ikke spilt hele sesongen. Siste 15 minuttene synes jeg han har vært ganske bra. Han prøver seg på stikkere til Sanogo hele tiden og går fremover for å finne scoringsmuligheter. Hvis vi ser tilbake noen uker/måneder, så sto laget å sentret utenfor 16-meteren uten å prøve å skyte. Campbell hadde en veldig bra scoringsmulighet alene med keeper, men keeperen var god og reddet. Bellerìn er omgangens dårligste. Men han spiller jo tross alt på venstrebacken også da. Gjør en del feil. Endret 9. desember 2014 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Glemte Arsenal helt... Seff leder vi når jeg ikke ser. GAAAD! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fornuftig av Wenger å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå