ericc2233 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har kjøpt Akasa Tim-Cleaner for moro skyld.Ble litt overrasket når jeg leste testene av den. Gibtek test av akasa tim cleaner modsynergy test av akasa tim cleaner Kanskje den renser bedere enn andre ting som er foreslått på formumet her?ikke vet jeg. :-) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Og hvem selger det i Norge da? Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Og hvem selger det i Norge da? microplex Der får du den. under kjølere/tilbehør Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvorfor kjøpe dette spesialmiddelet når du kan kjøpe isopropanol selv? På bensinstasjoner selges det som kondensfjerner og koster vel ikke mer enn 20kr. Alle CPUene jeg har renset har blitt gullene rene, ihvertfall så langt jeg kan se. Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvorfor kjøpe dette spesialmiddelet når du kan kjøpe isopropanol selv? På bensinstasjoner selges det som kondensfjerner og koster vel ikke mer enn 20kr. Alle CPUene jeg har renset har blitt gullene rene, ihvertfall så langt jeg kan se. ja du sier noe.. men kanskje denne fjerner ting du ikke kan se blir fjernet?at cpu'n ser ren ut men er ikke d...ikke vet jeg..er ingen ekspert på fagområdet Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Rødsprit funker helt fint det og Fikk til og med fjernet en sånn varmeledende dobbeltsidig teip greie som er på boxed vifta(husker ikke hva det heter). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Rødsprit funker helt fint det og Fikk til og med fjernet en sånn varmeledende dobbeltsidig teip greie som er på boxed vifta(husker ikke hva det heter). Å, det klarte ikke eg med rødsprit? Må ha vært noe annet du brukte *grin* Men Tim-Clean fjernet det seige massen uten noe helst form for jobbing, lot den virke i en liten stund, datt neste av selv *grin* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja den er topp bruker den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå