Gå til innhold

[CL] Liverpool v Basel

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det verste jeg har sett på lang, lang tid. Tror jeg skrev forrige sesong en del ganger at bunnivået til Liverpool er uendelig mye lavere enn topplagene og det viser de jo igjen. Akkurat som om vi trengte å se det. Uhyre svakt rett og slett. Det holder ikke med en hårføner, her må det en vindmøllepark til for at spillerne skal forstå alvoret. Om det ikke blir byttet i pausen så vet ikke jeg. Det var ikke mange av de som startet utpå der som fortjener en ny omgang.

Lenke til kommentar

Borini - Sturridge - Sterling på topp i en 4-3-3 please. Oh wait :(

Skjønner ikke helt hvorfor Rodgers tror at vi skal klare å score mål med Lambert på topp med 4-5-1? Så vanvittig naivt. Vi har ikke skapt sjanser på flere kamper nå, minner om Hodgson-tiden i måten vi spiller på.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Det er nesten verre fordi det finnes ikke aggresjon og fremdrift for tida. Igjen blir ballen konsekvent spilt bakover og gjerne helt inn til kepper fordi ballfører har som oftest altfor få initiativ rundt seg. Det meste skal gå gjennom Sterling og det vet da alle som møter Liverpool.

Lenke til kommentar

Hvorfor i faen er ikke Borini på benken?!?! Vi tar ut vår eneste spiss og setter inn en 20 år gammel ving blottet for selvtillit og uten kampform.

Edit: før jeg blir skutt. Lazar har vært god, men burde hatt en spiss på banen og.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...