Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hater viasat 4 Liverpool? har ikkje fått med meg ein einaste CL-kamp, så viser dei Arsenal kampen som betyr lite. Bruk fromsport.com Greie streamer der Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fy faen jeg er nervøs nå! Kom igjen Redmen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Faen til hakking og dritt på Viaplay. 200 kr/mnd er et stort forbanna ran. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Andre som har problemer med Viapaly? Lagg og skurring? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hater viasat 4 Liverpool? har ikkje fått med meg ein einaste CL-kamp, så viser dei Arsenal kampen som betyr lite. De sender jo selvfølgelig ikke den mest etterspurte kampen på gratiskanalen sin. Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Viaplay har vært helt grusomt fram til nå! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 The Kop er skikkelig bra i dag! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Sterling er så uendelig mye bedre enn resten av Liverpool. Forøvrig så kan man se sendinga via ITV hvis noen vil se kampen. Endret 9. desember 2014 av kloffsk Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Viaplay Support Marcus: Åpne den sendingen du forsøker at se. Høyreklikk deretter i spilleren og klikk på "Silverlight". Under fanen ”Avspilling” ser du to ruter. Kryss bort den nederste ruten (Aktivere maskinvare-akselerering) og se til att den øvre ruten er krysset i. Klikk også på fanen som heter Programlagring og kryss i den nederste ruten. Svar fra Viaplay support. Håper det kan hjelpe. Tester ut nå. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Lucas må seriøst slutte med de hodeløse taklingene sine! Blir ikke overrasket hvis han får rødt kort i dag! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Det er så ufarlig fremover. Jeg vil se to spisser for svingende! Lambert er ingen trussel alene. /Jeg tar gjerne feil..../ Endret 9. desember 2014 av oOF Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Det er så ufarlig fremover. Jeg vil se to spisser for svingende! Lambert er ingen trussel alene. /Jeg tar gjerne feil..../ Nei du tar ikke feil. Du har dessverre helt riktig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Ludo har fått rødt og straffe mot.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Freidig! Endret 9. desember 2014 av Latias Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Der satt den. Fortjent! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Faen altså! Det er så dårlig forsvarsspill! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg fatter ikke hvorfor Lallana og Coutinho ikke spiller. Ut med Allen og Hendo. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ja, magefølelsen stemmer så langt. Taktikken med en isolert spiss fungerer for pokker ikke og bakover er det jo like stengt som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå