Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 VS Viasat Fotball / ITV Anfield 09/12/14 20:45 Da var det dags for siste kampen i Champions League-gruppespill. Denne kampen må vi vinne. Slår vi Basel hjemme er vi videre. Skulle vi tape må Ludogorets ta poeng fra Real på Bernabeu for å slå oss ut av EL. Spiller vi uavgjort må Ludogorets vinne på Bernabeu for å slå oss ut av EL. Sesongen vår i CL har vært dritt, akkurat som i PL. Vi har tatt 4 poeng på 5 kamper i CL, mot Ludogorets. Jeg tror kampen mot Basel nå blir en vanskelig kamp. Laget jeg tror vi ser, basert på BRs tidligere valg: Mignolet Johnson - Skrtel - Toure - Enrique Henderson - Gerrard - Lucas Sterling - Lambert - Coutinho Basel stiller kanskje (dette var siste lagoppstilling i serien): Vaclik Degen - Suchy - Schär - Safari Diaz - Frei - Zuffi Embolo - Streller - Gashi Gashi er deres toppscorer, med 11 mål på 15 kamper. Han er også toppscorer i serien. En å passe på, med andre ord. Basel leder serien med 8 poeng til andre plass, og er med det antagelig stinn av selvtillit. Sist de avga poeng var 25. oktober, og sist de tapte en kamp var 4. oktober, alt dette i serien, riktignok. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Her ryker vi ut. Det blir uavgjort 1-1... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kan ikke se for meg at vi scorer engang. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) U eller B. 0-0 eller 0-1 Endret 8. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Basel kommer med stor selvtillit, da de ikke har tapt siden oktober... http://www.liverpool.no/Nyheter/Basel-i-veldig-god-form.aspx Balotelli er trolig ute til denne kampen også. http://www.liverpool.no/Nyheter/Trolig-uten-Balotelli-mot-Basel.aspx Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Her lukter det storseier lang vei. Lucas med to mål i samme kamp! Endret 8. desember 2014 av oOF 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 5-3 Lambert x 2, Gerrard x 2, Sterling. Gashi x 2, Streller. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hmm, gleder meg til kampen. Ryker dere et det stor sannsynlighet for at det blir litt BR-Moyes-trolling.. Spennende. Tror det blir uavgjort 2-2, eller 2-1. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Håper Liverpool går på trynet her, men tviler på det. Det mest sannsynlige i denne kampen: Liverpool kommer under tidlig og bruker lang tid på å utlikne. Skrtel header inn 1-1 på en corner etter rundt 80 minutter. Ca. to min på overtid faller Gerrard lett inni feltet og får straffe. Setter den selv, og Liverpool vinner 2-1. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Veldig pessimistisk foran denne kampen. Basel er absolutt ikke til å kimse av, og det vi har holdt på med så langt i år har vel ikke akkurat skremt noen som helst. 0-1 Gashi Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Basel er bedre enn oss, men hjemmebane bør absolutt være en fordel her. Helt åpent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Årets viktigste kamp. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 5-0. Lambert tar helt av. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Endret 9. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Spiller dere 4-1-2-1-2? Spennende med Gerrerd som 10er, er nok mye bedre der enn som sittende(sovende) midtbanespiller Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Enten det eller 4-2-3-1 med Gerrard i 10er, Henderson på ving og Lucas og Allen som DM skal man tro måten det er listet opp på Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Skjønner meg ikke på lagoppstillingen for å være ærlig. Ingen Lallana og Coutinho? Også velger han Enrique ovenfor Moreno?! Og ingen bombe at Borini ble utelatt igjen, stakkars fyr. Toure skal visstnok være skadet ifølge Twitter, så naturlig at Lovren kommer inn. Men BR har virkelig gjort sakene sine rart i dag.... EDIT: U19 gikk videre! http://www.liverpool.no/Nyheter/Liverpool-U19--Basel-U19.aspx Nå gjenstår bare hovedkampen! #COYR Endret 9. desember 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg ville likt å sett noe slikt: Mignolet Manquillo - Skrtel - Lovren - Moreno Henderson - Can Sterling - Coutinho - Lallana Lambert Og hvis noen må hviles, så vil i alle fall jeg se mer av Markovic. Stusser også på at Borini aldri får spille, rare greier. Syntes også at Manquillo får alt for lite spilletid, i alle fall nå som Johnson er så dårlig. Moreno også er mye bedre enn Enrique. Lenke til kommentar
imasta Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hater viasat 4 Liverpool? har ikkje fått med meg ein einaste CL-kamp, så viser dei Arsenal kampen som betyr lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå