Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Stillits ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Herlige farger som lyser opp i vintermørket. Detaljert portrett plassert perfekt i flata. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Nydelig! Ser ut som den fryser litt i dag Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 En av de vakreste fuglene i norsk natur, og det ser ut til at bestanden er i vekst. Nydelig bilde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Herligt bilde av stillitsen - fanget i en litt uvanlig positur Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Herlige farger som lyser opp i vintermørket. Detaljert portrett plassert perfekt i flata. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Nydelig! Ser ut som den fryser litt i dag Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Som relativt ny art i Norge, er stillits kanskje ikke fullt ut "genetisk tilpasset" vårt skiftende klima, og fuglen på bildet sliter nok litt med å holde varmen. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 En av de vakreste fuglene i norsk natur, og det ser ut til at bestanden er i vekst. Nydelig bilde. Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Som du skriver, er stillits en fugleart i vekst her i landet, og den er så oppsiktsvekkende vakker at mange som ser den for første gang, tror at det kan være tamfugl "på rømmen". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Herligt bilde av stillitsen - fanget i en litt uvanlig positur Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg "stusset" litt selv, da jeg så denne runde "fjærballen". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ville kanskje trodd dette var en som hadde tjuvstartet på julematen..... Men som sagt jeg har jo ikke peiling på fugler og skjønner ikke et pip.... Flotte farger på denne karen og du imponerer med bokeh´en på bildene. Det gjør at hovedmotivet kommer ekstra fint frem. Flottingz Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Ville kanskje trodd dette var en som hadde tjuvstartet på julematen..... Men som sagt jeg har jo ikke peiling på fugler og skjønner ikke et pip.... Flotte farger på denne karen og du imponerer med bokeh´en på bildene. Det gjør at hovedmotivet kommer ekstra fint frem. Flottingz Albert Hei, Pentaxen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Beundrer dine fugleportretter, Alt stemmer som vanlig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Beundrer dine fugleportretter, Alt stemmer som vanlig. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei Albert. Kæmpeflott bilde av kæmpeflott fugel. Stillits / Goldfinch God 2a advent Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Hei Albert. Kæmpeflott bilde av kæmpeflott fugel. Stillits / Goldfinch God 2a advent Hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 En vakker fugl som jeg har tilgode å se i virkeligheten, men da må jeg vel dra til østlandet, tenker jeg. Skarpt og fint bilde med gode farger, Albert ! Liker bakgrunnen meget godt og den fremhever fuglen på en eksemplarisk måte, både med farge og at den er såpass mørkere enn fuglen. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei Albert, har ikke truffet på denne på mine kanter dessverre, har sett den i utlandet (Madeira) men da uten skikkekig utstyr til den slags foto. Flott av den oppfluffa og fargerike fjørballen mot matchende bakgrunn. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 En vakker fugl som jeg har tilgode å se i virkeligheten, men da må jeg vel dra til østlandet, tenker jeg. Skarpt og fint bilde med gode farger, Albert ! Liker bakgrunnen meget godt og den fremhever fuglen på en eksemplarisk måte, både med farge og at den er såpass mørkere enn fuglen. Hei, Birger. Tusen takk for hyggelig, fyldig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Hei Albert, har ikke truffet på denne på mine kanter dessverre, har sett den i utlandet (Madeira) men da uten skikkekig utstyr til den slags foto. Flott av den oppfluffa og fargerike fjørballen mot matchende bakgrunn. Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Stillits er observert i Molde, Kristiansund og Trondheim, så den er nå utbredt i lavlandet over hele Sør-Norge Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei Albert ! Herlig og fargerikt portrett av stillitsen som bruser med fjæra for å holde varmen. Flott dus bakgrunn med en farge som bidrar til å fremheve fuglen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg