MadDecent Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei, i natt var jeg så dum å trykka på en sånn Facebook chat video der det sto mitt fulle navn og etter navn og private video, altså eks Gunnar Gundersen private video Jeg begynnte å lure og trykka på linken, den lastet halveis ned så avbrøt jeg, altså i Google Chrome så lasta den ned halveis til jeg avsluttet. Jeg lurer på om jeg kanskje kan ha fått in virus ved å ha gjort det, håper virkelig ikke det. PS: var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hvis du ikke startet det den begynte å laste ned så skal du være trygg. Gjelder det mobil siden du la den inn i denne kategorien? Hvis ikke skal du poste her: Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Du kan også ha nytte av å lese: LES: Den store sikkerhetsguiden v.2. Lenke til kommentar
MadDecent Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Ja gjorde det via mobil, men da er vel alt i orden da regner jeg med, siden jeg ikke lastes ned noen filer Endret 7. desember 2014 av Lirtan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå