Zapmi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Har kjøpt meg en ASUS G750JM for en uke siden. Har problemer med bluescreen og den klarer ikke å kjøre spill på grafikken som den burde klare det på (nei, snakker ikke om maks grafikk). Skal bytte den inn nå på mandag, men vet ikke hva annet jeg skal kjøpe. Den kostet rundt 9500, så prisklassen min er på rundt 10.000 kr.Vil ha 17" skjerm, helst 750gb lagringsplass (gjerne ssd + hdd) og mest mulig for pengene såklart. Gjør ingenting om det må bestilles, og det gjør heller ingenting om det ikke er på lager akkurat nå. Vil ha mest mulig for pengene, så klarer å vente litt Takk for alle svar, -Tommy Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Multicom sine gaming pcer er jo populære.http://www.multicom.no/Gaming-laptop/cat-c/c1000042 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Viss du kan, så venter du til 960 skjermkortet kommer ut! Til ditt budshett så får du desverre ikke noe bedre. Ang ASUS PCen din. treng du PC nå!!! Så hoild deg til den. Er nok bare en mandags PC du har fått deg Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 960 kortet vil vel garantert ikke ligge under mitt budsjett?Har en G75V liggende som funker til det jeg spiller, er bare dårlig grafikk.Vet dere forresten om hvordan det er med tilbakelevering av pc? Kjøpte den hos expert. Får som sagt bluescreens, og etter et raskt google søk så ser jeg at på denne modellen er det et vanlig problem. Har også loggene som viser at det er samme feilmelding hver gang som "bevis". Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er bare å prøve gitt, Derfor du skal handle på komplett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Halloen. Du bør nok heller bygge selv, så vet du akkurat hva du får for pengene dine. Skal ikke liste opp delene, da jeg er ufattelig dårlig på hardware biten, men et skjermkort som yter godt, samt en prosessor som yter godt og, er mer enn god nok for en god PC. Så kommer SDD for operativsystem samt tyngre spill. Var det stasjonær PC du ville ha, eller laptop? Kan ihvertfall anbefale stasjonær, da du selv kan bygge! Det er bare å prøve gitt, Derfor du skal handle på komplett Uenig i at komplett alltid er best, da dem som oftest også er dyrest til tider. Vil heller anbefale han å kjøpe enkelte deler hos komplett, og andre hos dustin f.eks. Endret 7. desember 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Halloen. Du bør nok heller bygge selv, så vet du akkurat hva du får for pengene dine. Skal ikke liste opp delene, da jeg er ufattelig dårlig på hardware biten, men et skjermkort som yter godt, samt en prosessor som yter godt og, er mer enn god nok for en god PC. Så kommer SDD for operativsystem samt tyngre spill. Det er bare å prøve gitt, Derfor du skal handle på komplett Uenig i at komplett alltid er best, da dem som oftest også er dyrest til tider. Vil heller anbefale han å kjøpe enkelte deler hos komplett, og andre hos dustin f.eks. Jeg betaler glatt 200Kr ekstra på den varen om jeg kjøper hos komplett, Dustin svarer ikke på mail, når de først gjorde var de frekke, har kun handlet et 980 der, så idk Stoler på Di også like mye som komplett jeg, beste butikkene, så fort de åpner en i Kr.sand Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg betaler glatt 200Kr ekstra på den varen om jeg kjøper hos komplett, Dustin svarer ikke på mail, når de først gjorde var de frekke, har kun handlet et 980 der, så idk Stoler på Di også like mye som komplett jeg, beste butikkene, så fort de åpner en i Kr.sand Har hørt i grunnen om at folk ikke er så fornøyd med Dustin for tiden, men da jeg kjøpte hos dem fikk jeg varene uten problemer. Så hadde jeg også kontakt med dustin ang. strømforsyning, hvor jeg synes de var ganske seriøse. Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Er en laptop jeg er ute etter. Digger komplett selv, men denne gangen var faktisk Expert billigere. Om jeg får pengene tilbake så er det ingen problem å kjøpe på komplett.no eller dustin, men om jeg får en tilgodelapp så må jeg jo da kjøpe ny laptop hos Expert.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg betaler glatt 200Kr ekstra på den varen om jeg kjøper hos komplett, Dustin svarer ikke på mail, når de først gjorde var de frekke, har kun handlet et 980 der, så idk Stoler på Di også like mye som komplett jeg, beste butikkene, så fort de åpner en i Kr.sand Har hørt i grunnen om at folk ikke er så fornøyd med Dustin for tiden, men da jeg kjøpte hos dem fikk jeg varene uten problemer. Så hadde jeg også kontakt med dustin ang. strømforsyning, hvor jeg synes de var ganske seriøse. Dustin detter av lasset, Håper de ``skjerper`` seg. Jeg synes netonnet var seriøse, mens andre hater dem, så andre erfaringer kanskje Bærbar? Ville ikke du ha kraft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Er en laptop jeg er ute etter. Digger komplett selv, men denne gangen var faktisk Expert billigere. Om jeg får pengene tilbake så er det ingen problem å kjøpe på komplett.no eller dustin, men om jeg får en tilgodelapp så må jeg jo da kjøpe ny laptop hos Expert.. Høres ut som en reklamasjons situasjon, da skal du i teorien få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg betaler glatt 200Kr ekstra på den varen om jeg kjøper hos komplett, Dustin svarer ikke på mail, når de først gjorde var de frekke, har kun handlet et 980 der, så idk Stoler på Di også like mye som komplett jeg, beste butikkene, så fort de åpner en i Kr.sand Har hørt i grunnen om at folk ikke er så fornøyd med Dustin for tiden, men da jeg kjøpte hos dem fikk jeg varene uten problemer. Så hadde jeg også kontakt med dustin ang. strømforsyning, hvor jeg synes de var ganske seriøse. Dustin detter av lasset, Håper de ``skjerper`` seg. Jeg synes netonnet var seriøse, mens andre hater dem, så andre erfaringer kanskje Bærbar? Ville ikke du ha kraft? Trust me, om det hadde vært opp til meg så hadde jeg valgt stasjonær framfor laptop anytime! Men sjefen (dama) sir "Stasjonær tar for mye plass!", så æ må nok velge laptop igjen :/ Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Er en laptop jeg er ute etter. Digger komplett selv, men denne gangen var faktisk Expert billigere. Om jeg får pengene tilbake så er det ingen problem å kjøpe på komplett.no eller dustin, men om jeg får en tilgodelapp så må jeg jo da kjøpe ny laptop hos Expert.. Høres ut som en reklamasjons situasjon, da skal du i teorien få pengene tilbake. Får håpe teorien stemmer..! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg betaler glatt 200Kr ekstra på den varen om jeg kjøper hos komplett, Dustin svarer ikke på mail, når de først gjorde var de frekke, har kun handlet et 980 der, så idk Stoler på Di også like mye som komplett jeg, beste butikkene, så fort de åpner en i Kr.sand Har hørt i grunnen om at folk ikke er så fornøyd med Dustin for tiden, men da jeg kjøpte hos dem fikk jeg varene uten problemer. Så hadde jeg også kontakt med dustin ang. strømforsyning, hvor jeg synes de var ganske seriøse. Dustin detter av lasset, Håper de ``skjerper`` seg. Jeg synes netonnet var seriøse, mens andre hater dem, så andre erfaringer kanskje Bærbar? Ville ikke du ha kraft? Trust me, om det hadde vært opp til meg så hadde jeg valgt stasjonær framfor laptop anytime! Men sjefen (dama) sir "Stasjonær tar for mye plass!", så æ må nok velge laptop igjen :/ Jeg ser, Bare å kjøre på med kamp på elkjøp eller expert om ikke, Du har rett til refund Lenke til kommentar
Fateless Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Er en laptop jeg er ute etter. Digger komplett selv, men denne gangen var faktisk Expert billigere. Om jeg får pengene tilbake så er det ingen problem å kjøpe på komplett.no eller dustin, men om jeg får en tilgodelapp så må jeg jo da kjøpe ny laptop hos Expert.. Høres ut som en reklamasjons situasjon, da skal du i teorien få pengene tilbake. Ikke bare i teorien, men i praksis. Uansett så ville du kunne sendt den tilbake og fått tilbakebetalt pengene selv om den fungerte. Når du bestiller fra internett går du under i forbrukerkjøpsloven noe som heter fjernsalg, og du vil dermed kunne returnere produktet så lenge du gir beskjed innen 14 dager og deretter få refundert pengene. Komplett har 45 dager åpent kjøp, og det samme har vel strengt talt elkjøp, expert og lefdal også (30 dager). Dette forutsetter at du leverer produktet tilbake i samme stand. Det er viktig å merke seg at dette ikke betyr at det skal være uåpnet, men at den skal fungere likt som da du fikk den. Hvis det hadde gått over denne tiden og pcen hadde begynt å bugge seg, så har de rett til å reparere den 3 ganger før du kan heve kjøpet. Hvis reperasjonen tar over 1 uke har du rett på en midlertidig erstatningspc. (Nei jeg studerer ikke juss, men dette er ting som er nyttig å kunne. De i butikkene har ikke peiling på lover og regler). Det er viktig å merke seg at "åpent kjøp" er et tilleggsgode de gir til kundene og som ikke er lovpålagt. Leverandører har lov til å gi ekstra rettigheter til kunden, utenom det som er lovpålagt, men ikke lov å frata. Det at du sier at stasjonær er så mye større enn laptop er vel ikke helt sant når du snakker om laptoper opp i 17" størrelse. Da vil et mini-itx kabinett + en skjerm ta like mye plass, men du kan jo selvfølgelig ikke "pakke" det bort. Endret 7. desember 2014 av Fateless Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Er en laptop jeg er ute etter. Digger komplett selv, men denne gangen var faktisk Expert billigere. Om jeg får pengene tilbake så er det ingen problem å kjøpe på komplett.no eller dustin, men om jeg får en tilgodelapp så må jeg jo da kjøpe ny laptop hos Expert.. Høres ut som en reklamasjons situasjon, da skal du i teorien få pengene tilbake. Ikke bare i teorien, men i praksis. Uansett så ville du kunne sendt den tilbake og fått tilbakebetalt pengene selv om den fungerte. Når du bestiller fra internett går du under i forbrukerkjøpsloven noe som heter fjernsalg, og du vil dermed kunne returnere produktet så lenge du gir beskjed innen 14 dager og deretter få refundert pengene. Komplett har 45 dager åpent kjøp, og det samme har vel strengt talt elkjøp, expert og lefdal også (30 dager). Dette forutsetter at du leverer produktet tilbake i samme stand. Det er viktig å merke seg at dette ikke betyr at det skal være uåpnet, men at den skal fungere likt som da du fikk den. Hvis det hadde gått over denne tiden og pcen hadde begynt å bugge seg, så har de rett til å reparere den 3 ganger før du kan heve kjøpet. Hvis reperasjonen tar over 1 uke har du rett på en midlertidig erstatningspc. (Nei jeg studerer ikke juss, men dette er ting som er nyttig å kunne. De i butikkene har ikke peiling på lover og regler). Det er viktig å merke seg at "åpent kjøp" er et tilleggsgode de gir til kundene og som ikke er lovpålagt. Leverandører har lov til å gi ekstra rettigheter til kunden, utenom det som er lovpålagt, men ikke lov å frata. Det at du sier at stasjonær er så mye større enn laptop er vel ikke helt sant når du snakker om laptoper opp i 17" størrelse. Da vil et mini-itx kabinett + en skjerm ta like mye plass, men du kan jo selvfølgelig ikke "pakke" det bort. Takk, var godt å lese dette Mulig Expert har søndagsåpent her i Bergen iallefall, så får ta meg en tur nå i ettermiddag Lenke til kommentar
Fateless Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Både Åsane, Lagunen og Vestkanten skal være åpent fra 14-19 i dag. Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Fikk levert fra meg laptopen, og fikk pengene tilbake. Får holde meg tålmodig, så satser jeg på at komplett.no skal ha tilbud på ASUS G751JY snart 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå