kaffemannen92 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg tenker IKKE på per innbygger, tenker på totalt antall penger. takk for raske svar Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 USA, selvfølgelig Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Blir USA selv om du trekker fra alle gjelda. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 USA har ifølge wikipedia 32 ganger mer penger enn Norge, men så har de jo 320 millioner innbyggere også Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Hvorfor har Norge masse masse gjeld når vi har "penger på bok"? Er det lønnsomt å ha lån? Beklager mer "off topic"! 571 milliarder statsgjeld i 2011: http://no.wikipedia.org/wiki/Norges_statsgjeld Mer enn nok i Statens Pensjonsfond til å betale ned det, mener jeg. Endret 7. desember 2014 av Sylar Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hvis du leser den artikkelen du linker til, så står det forklart der.. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hvis du leser den artikkelen du linker til, så står det forklart der.. Hehe, flause... ja jeg skriver før jeg leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå