Øystein.F. Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nintendo har vist fram den enorme verda i sitt komande eventyrspel.Neste The Legend of Zelda blir massivt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Day 1 buy, no doubt! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Dette tror jeg blir solide saker Da må det vel handles inn en ny Wii U konsoll neste år tenker jeg! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Bare det ikke blir enda et winwaker-tulle-spill så er jeg all for it, digger Links eventyr. å pokker, det kommer på WII, nei takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Hva skulle det ellers kommet på annet enn Wii U ? Endret 6. desember 2014 av Mala 8 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Bare det ikke blir enda et winwaker-tulle-spill så er jeg all for it, digger Links eventyr. å pokker, det kommer på WII, nei takk. Wind Waker tullespill? Skjønner skepsisen om man aldri har tatt i det, men makan til nydelig totalopplevelse skal man lete lenge etter. Lett topp tre Zelda for meg. Vel, kanskje du er litt sånn som meg når det gjelder kontrollen som var på Skyward Sword (som kom til Wii)? Jeg (som en av få, muligens) fikk aldri til kontrollen, og spillet bød på mer frustrasjon enn glede.. Men om du ser på videoen i artikkelen ser dette utvilsomt bedre ut - på alle måter. Jeg gleder meg som en liten unge, i alle fall. Fantastisk morsomt med såpass stort map også. 5 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Enig der, Wind Waker er fantastisk og et av mine favorittspill i Zelda-serien. Gleder meg enormt til Zelda Wii U, og skal varme opp med nyversjonen av Majoras Mask i mellomtiden 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Synd å si det, men jeg likte ikke Wind Waker i det heletatt. Har elsket de fleste andre Zelda-spill, men akkurat Wind Waker fant jeg grusomt kjedelig og uinteressant. Synd, har hørt mye bra om det. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Wind Waker er jo det beste Zelda spillet. Og det var nydelig når det kom ut, og er enda det. 1 Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 På den ene siden gleder jeg meg veldig til dette spillet. Det ser rett og slett nydelig ut, og det skal ble spennende med en mer åpen, stor verden. På den andre siden så har Zelda spillene på Wii etterlatt en litt bitter smak i munnen min. Jeg likte ingen av de to, og jeg er litt redd for Nintendo aldri vil lage zelda spill til konsoll like godt som OoT eller WW igjen:( Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Alt skal være skyrim i dag. Mehh..... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kanskje man må se etter en brukt WiiU når dette spillet kommer. Er ikke så mange andre spill til WiiU som ser så veldig spennende ut, men man får vel solgt konsollen igjen uten så alt for store tap. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Overraskende lite Wii U på finn nå, er det pga. at det er så få som faktisk har kjøpt eller er det ingen som vil kvitte seg med den ? Juletidene kan jo være én grunn. Endret 6. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Overraskende lite Wii U på finn nå, er det pga. at det er så få som faktisk har kjøpt eller er det ingen som vil kvitte seg med den ? Juletidene kan jo være én grunn. De har vel innsett at Wii U er den beste konsollen (denne generasjonen). Endret 7. desember 2014 av fluks1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ligner mye på skyward sword som jeg syntes var ganske meh, har ikke fått spillt gjennom det enda. Mistet helt zelda følelsen. Håper dettte blir bedre. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Alt skal være skyrim i dag. Mehh..... Så åpen verden= Skyrim? Kan påpeke at man hadde mulighet til å ri på en hest i et åpent landskap i Ocarina of Time. I 1998... 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Alt skal være skyrim i dag. Mehh..... "Ultima I: The First Age of Darkness, developed by Richard Garriot at Origin Systems, and released in 1981, is perhaps the first true open-world computer game." http://en.wikipedia.org/wiki/Open_world Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Alt skal være skyrim i dag. Mehh..... Så åpen verden= Skyrim? Kan påpeke at man hadde mulighet til å ri på en hest i et åpent landskap i Ocarina of Time. I 1998... Han har antageligvis ikke spilt Zelda siden NES dagene. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Alt skal være skyrim i dag. Mehh..... Så åpen verden= Skyrim? Kan påpeke at man hadde mulighet til å ri på en hest i et åpent landskap i Ocarina of Time. I 1998... Han har antageligvis ikke spilt Zelda siden NES dagene. The Legend of Zelda på Nintendo var jo også et sandkassespill på sin egen måte. Du får et sverd, så labber du fritt ut på eventyr uten store retningslinjer. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Men jeg håper virkelig dere ser forskjell på Ocarina og time type sandkasse og dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå