okjo Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Svartmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Oddmund. Skarpt og godt eksponert bilde av en liten tass som nesten ser litt forkommen ut. Vi får håpe den var av de omlag 25% som overlever det første leveåret. Fin bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Skarp og fin, men den ser litt skranten ut...... Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Oddmund. Skarpt og godt eksponert bilde av en liten tass som nesten ser litt forkommen ut. Vi får håpe den var av de omlag 25% som overlever det første leveåret. Fin bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert, takk for hyggelig kommentar, ja det er kampen for tilværelsen. Men det er jammen mange av dem, på foringa jeg har på hytta har det gått med 2 stk 10 kilos hjemmeproduserte meiseboller siden 15. oktober, nr 3. er påbegynt. Har laget "tak" over den siste for å bremse de verste slukhalsene som nøtteskriker og skjærer Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Skarp og fin, men den ser litt skranten ut...... Hei, takk for hyggelig kommentar, jo men den virket ganske så kvikk mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva skal jeg si, mer sylskarp og pjuskete svartmeis skal lete lenge etter. Fortreffelig resultat !! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Fjærdrakta ser noe pjuskete ut, men fuglen ser jo kvikk ut med både hvordan den holder hodet og det våkne blikket så det er nok myting på gang. Flott og skarpt bilde med en ren og vakker bakgrunn samt god plassering av fuglen i bildeflata ! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Tusen takk for hyggelige kommentarer Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei, Oddmund. For et vakkert bilde, av en vakker liten skapning. Oversjarmerende skapning, fanget av en overflink fotograf. Nydelig bakgrunn, skarpt der skarpheten skal være i dette bildet. Dette ble jeg glad i Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Tusen takk Lisbeth, nå ble jeg glad Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg