Leif Olsson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nissen som..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Leif. Et morsomt bilde av en staselig nisse, - "åsså så fin i tøyet" ! Ha en riktig god helg, Leif Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Leif. Et morsomt bilde av en staselig nisse, - "åsså så fin i tøyet" ! Ha en riktig god helg, Leif Vennlig hilsen Albert. Hei Albert. Takk for hyggelig " staselig " kommentar Snart har han mye at styre med, tenker på hvem som hvært snill og passende gaver då God helg!!!! Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Leif. Ikke glem å hviske`n i øret at jeg har vært "kjempesnill" i år Koselig førjulsbilde av en knakande kjekk kar. God helg Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, Leif. Ikke glem å hviske`n i øret at jeg har vært "kjempesnill" i år Koselig førjulsbilde av en knakande kjekk kar. God helg Vennlig hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth. Takk for kæmpesnill kommentar Trenger ikke hviske i øret til nissen, du er "altid" snil så er på listen då over "altid" snille God helg !!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Slapper av i godstolen ... og venter på julekvelden Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Koselig julebilde!! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Hei Torhild og Tove. Takk for hyggelige kommentarer og ønsker en god 2a advent Hilsen Leif Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg ser at nissen har kommet allerede hos deg, Leif ! Koselig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg