AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg har langt hår og de krabber opp og ned hårstråa mine, jeg fjerna noen her om dagen og har dusja etter det men idag fant jeg to til! er det lus?? De er på størrelse med små maur, jeg trodde lus var bitte bitte små nærmest mikroskopiske! men disse her er jo som vanlig små insekter! Jeg friker ut, hva gjør jeg? Det hjelper ikke å dusje heller?? Kan man kjøpe lusekur på apoteket?? Anonymous poster hash: 6272f...4d3 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lus kan være såpass store at du ser og føler dem. Men du burde kjøpe en lusekur på apoteket. Hva det nå enn er så blir du nok kvitt det om du bruker det. Du kan jo også ta kontakt med lege ? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hodelus - Folkehelseinstituttet Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hvis du er gutt -klipp håret Lenke til kommentar
Deterikkeflaut Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Problemet er at det kommer på nytt selv om en bruker kjemikaliene. Jeg kjenner noen som måtte dra til utlandet for å få behandling på luseklinikk. Det finnes hundrevis av disse i USA og noen i Europa. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Lusekur pleier å funke fint uten å reise rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå