Gå til innhold

Må jeg spille alle tidligere Far Cry for å spille nummer 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hver utgivelse av far cry har en egent separat storyline. eneste likheten er vel måten spilla er bygd opp på, og spesielt 3, 4 og blood dragon er veldig like i spillestil, men også de beste i serien.

når det er sagt, så er det alikevel verdt å spille alle sammen. selv om de to første er noe redusert på grafikkfronten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes spillet var bra og var stabilt på ultra for min del, men du sliter kanskje pga amd :p

Ja jøss, AMD sin feil at bortimot alle Nvidia-"optimaliserte" titler de siste 18 månedene har hatt ræva ytelse på både AMD- og Nvidia-kort. Har de fikset hakkingen når man kjører rundt omkring på øya enda?

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet var bra og var stabilt på ultra for min del, men du sliter kanskje pga amd :p

Ja jøss, AMD sin feil at bortimot alle Nvidia-"optimaliserte" titler de siste 18 månedene har hatt ræva ytelse på både AMD- og Nvidia-kort. Har de fikset hakkingen når man kjører rundt omkring på øya enda?

Har ikke opplevd det med windows 10, så jeg veit ikke ;)

Lenke til kommentar

Med over 200 timer på historikken min på Steam så kan jeg med ganske så stor sikkerhet si at Far Cry 3 er verdt å spille. Har ikke hatt tid til 4'ern ennå. Tar den i romjula.

Spillene kan spilles i den rekkefølgen du selv vil. Hadde personlig gått for å spille FC 3+4 i samme rekkefølge som de kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...