winmedi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei, må jeg spille alle tidligere Far Cry spill for å kunne forstå handlingen i far cry 4? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Egentlig ikke, ikke noe i de andre som det er i fc4 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 hver utgivelse av far cry har en egent separat storyline. eneste likheten er vel måten spilla er bygd opp på, og spesielt 3, 4 og blood dragon er veldig like i spillestil, men også de beste i serien. når det er sagt, så er det alikevel verdt å spille alle sammen. selv om de to første er noe redusert på grafikkfronten. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil du spare penger? Spill Far Cry 3 på nytt. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil du spare penger? Spill Far Cry 3 på nytt. Synes FC4 er verdt det, dog jeg betalte ikke for det, nvidia kode Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil du spare penger? Spill Far Cry 3 på nytt. Synes FC4 er verdt det, dog jeg betalte ikke for det, nvidia kode Det er bokstavelig talt FC3 med dårligere optimalisering og litt bedre grafikk. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg synes spillet var bra og var stabilt på ultra for min del, men du sliter kanskje pga amd Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg synes spillet var bra og var stabilt på ultra for min del, men du sliter kanskje pga amd Ja jøss, AMD sin feil at bortimot alle Nvidia-"optimaliserte" titler de siste 18 månedene har hatt ræva ytelse på både AMD- og Nvidia-kort. Har de fikset hakkingen når man kjører rundt omkring på øya enda? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg synes spillet var bra og var stabilt på ultra for min del, men du sliter kanskje pga amd Ja jøss, AMD sin feil at bortimot alle Nvidia-"optimaliserte" titler de siste 18 månedene har hatt ræva ytelse på både AMD- og Nvidia-kort. Har de fikset hakkingen når man kjører rundt omkring på øya enda? Har ikke opplevd det med windows 10, så jeg veit ikke Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Med over 200 timer på historikken min på Steam så kan jeg med ganske så stor sikkerhet si at Far Cry 3 er verdt å spille. Har ikke hatt tid til 4'ern ennå. Tar den i romjula. Spillene kan spilles i den rekkefølgen du selv vil. Hadde personlig gått for å spille FC 3+4 i samme rekkefølge som de kom ut. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja jøss, AMD sin feil at bortimot alle Nvidia-"optimaliserte" titler de siste 18 månedene har hatt ræva ytelse på både AMD- og Nvidia-kort. Har de fikset hakkingen når man kjører rundt omkring på øya enda? Det var ikke fikset når jeg spilte det i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå