squaddie Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 War: Wow, såppas, ja. Mye å tenke på, altså. Men ja, da kan jeg vel trygt gå for den Miele-maskinen jeg nevnte ovenfor, hva? Funnet frem til et par andre som også har gått for den, så da er det vel bare for meg å bestille det snarest, ja? Må innrømme det at det lover veldig bra det der. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Du får ikke valgt dårlig på mielemaskinene, forskjeller er som sakt kg på vask og ekstra programmer , vanninntak osv for industri ol.Til de prisene du har funnet er det jo dømt til å bli bra. De kan lett veie 100kg, så ha med deg noen når den skal bæres inn eller kjøp hjemkjøring fra butikk Endret 27. januar 2015 av War Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Takk for VELDIG informerende, nyttig og god hjelp fra War og Papirkurven! Veldig hyggelig gjort av dere. Da satser jeg på at ting går bra med maskinen. Men ja, takk så meget til dere og alle andre som har hjulpet meg! War: Hehe, 100kg er ikke noe problem. Har 2 naboer som er veldig glad i å vise muskelkraften sin, så ja, nå får de værsego bryne seg. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Bare hyggelig. Jeg hadde glatt kjøpt den Miele maskina selv, om jeg trengte ny vaskemaskin. Men min 15 år gammle Zanussi går som ei klokke enda. ^^ Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Bare hyggelig. Jeg hadde glatt kjøpt den Miele maskina selv, om jeg trengte ny vaskemaskin. Men min 15 år gammle Zanussi går som ei klokke enda. ^^ Papir og War: Kom på at vaskemaskinen IKKE har display... Er dette noe å bekymre seg for, eller er det bare noe fancy greier? Takk igjen. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvor lenge som er igjen er alt man evt kan se, resten på skjermen er det samme som knappene. En knapp vil da ha 800-1000-1200-merkinger, med skjerm kanskje det er en knapp man trykker flere ganger så man ser 800-1000-1200 på skjermen bare. Tøyet blir like rent. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Bare hyggelig. Jeg hadde glatt kjøpt den Miele maskina selv, om jeg trengte ny vaskemaskin. Men min 15 år gammle Zanussi går som ei klokke enda. ^^ Papir og War: Kom på at vaskemaskinen IKKE har display... Er dette noe å bekymre seg for, eller er det bare noe fancy greier? Takk igjen. De fleste miele maskiner har ikke display. Istedenfor har de lamper som viser hvor langt den har kommet i programmet osv. Noe som er like greit da mange blir forvirret av tiden som vises på displayet da dette kan forandre seg under et program. Programmene kan justere tiden opp og ned alt etter mengde tøy, temp. på vannet osv. Miele liker å ha ting litt "gammeldags" og er ikke så nøye på å ha alt det fancye som mange andre produsenter har. Skal jo tross-alt bare vaske klær i den. Samsung har jo på de dyreste maskinene sine touch-skjerm(med Android) og innebygd WiFi, noe som er helt på tryne spør du meg. Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 SUpert. Da vet jeg at man ikke går glipp av noe iallefall... eller, iallefall ikke mye. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 WiFi på vaskemaskinen er jo et must! Når klærne mine er vasket blir de lastet rett opp i skyen og jeg slipper maset med å henge opp klær i klesskapet. Dessuten får jeg rullerende backup av alle sokkene mine, så dersom en sokk plutselig mangler henter jeg bare en tidligere backup. Vaskemaskinen oppdaterer også hyppig til både Facebook og Twitter der mine 1349 followers får både før- og etterbilder av både boxere og t-skjorter. Dessverre er de mer utsatte for virus og en gang fikk jeg et spesielt ondsinnet et som førte til at ullklærne mine ble vasket på 90 grader i tolv timer. Heldigvis lastet jeg bare ned en backup og 3D-printet ut nye stilongser etter at jeg hadde renset maskinen med Whirlpool WashSecure Antivirus 2015. 3 Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Hands down. Beste reply jeg har lest i år og på veldig lenge, BALT3! Konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå