Niklasp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Meningsløst, men veldig hypnotiserende.Batteripakking har aldri vært så spennende Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg vedder på at et menneske kunne gjort det fortere though. Den har mange raske bevegelser, men relativt liten effektivitet i bevegelsene. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) *snip* Endret 6. desember 2014 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Jeg vedder på at et menneske kunne gjort det fortere though. Den har mange raske bevegelser, men relativt liten effektivitet i bevegelsene. Tviler på at ETT menneske hadde klart den farten. Kanskje 3. Så økonomisk sett er nok dette mye billigre enn mennesker. Du trenger ikke mange menneskene for å overvåke og vedlikeholde maskinene. Endret 6. desember 2014 av multisync Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vi har flere pakkeroboter på jobben. Etter å ha sett hvor lite som skal til før de fucker opp så er jeg ikke akkurat bekymra over at de skal ta over verden. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Vi har flere pakkeroboter på jobben. Etter å ha sett hvor lite som skal til før de fucker opp så er jeg ikke akkurat bekymra over at de skal ta over verden. En herskare av militære roboter som fucker opp hørtes ikke så fristene ut det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg