Neonex Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei. Finner lite av anmeldelser om denne tven. Har i grunn ønsket meg OLED, men denne her til 50% rabatt (16 000!) (m rabattkode) virker som en SYK deal, og størrelsen frister veldig. Noen som vet noe om denne TVen er bra? Er det evt anmeldelser for samme serie i lavere størrelser jeg kan se på? http://cdon.no/elektronikk/samsung/75-led-tv-samsung-ue75h6475suxxe-3d-smart-p27020096 Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Om du har en rabattkode som gir 50%, også på TVer hos CDon er det bare å slå til fort før de oppdager feilen. Normalt gjelder slike rabatter ikke på ALLE varer... Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Rabattkoden gjelder denne spesifikke TVen. Hvis jeg slår til, er de pliktig til å gi meg varen til den annonserte prisen? Hvis jeg legger den i handlekurven, men venter med å gjennomføre kjøp, vil den ligge til den prisen en viss tid, selv om de evt korrigerer? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Jeg var på lefdal her om dagen og kjøpte ny tv og så på en 48 tommer til 3,500 kr. Selger sa at det er en helt grei tv men ikke særlig kvalitet. Det han sa var at Jo flere tommer og mindre penger jo dårligere er kvaliteten. For de beste tv`ne de har inne er 40-60 tommere som ligger på 20-40.000 kr. og ifølge han sin regel vil da en 75 tommer tv til 32.000 være en bra tv men ikke super. ( Dette er det jeg fikk vite, kan selv lite om tv`er ) Det er jo en Samsung 100 hz Smart 3d tv så det er jo helt klart en bra tv og utrolig stor. og om du får den til halv pris hadde jeg kjøpt den selv. Men bare husk at det er vanskelig og selge slike tv`er om du noen gang skal kjøpe ny siden den er så stor. Alt for stor for de fleste. Fant denne testen. http://www.blu-rays.se/no/samsung-ue75h6475suxxe/ Endret 6. desember 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
avo Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Er bare å slå til. Den prisen er langt under forhandlerpris, og om ikke annet kan du selge den videre med god fortjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå