Arodem Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Usikker på om det er en glipp fra "gamle dager", eller hva det er, men Mario Kart 8 har 32 baner, og ikke 16 som det står i teksten. 40 om du regner med DLC-banene som er lansert. 39 herlige baner. Også er det Bone Dry Desert, da. På tide å friske opp hoderegningen min. Takk for at du påpeket glippen. Artikkelen er oppdatert med en korrigering. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Fin artikkel og god liste. Kan også legge til en personlig favoritt: Gears of War-serien. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg gjentar: Rayman legends og Trine 2. Spesielt Rayman legends er fantastisk sammen med noen venner. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Savner spill hvor grafikken ikke var hoved-punktet, feks det nye Donkey Kong-spillet der ser jo ikke ut i halvmåne, holder meg til eldre spill jeg altså, Timesplitters 2, Goof troop og lignende. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Towerfall: Ascension er gull! Lenke til kommentar
G Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Finnes det 2 TV'ers støtte eller 2 monitorers støtte i f.eks. PS4, for å støtte slike spillomganger: (?) Kanskje det hadde gått dersom man kunne plugge den ene TV'en opp i mot en av USB-kontaktene, og/eller hatt en HDMI-signalspiller, elns? Endret 2. april 2015 av G Lenke til kommentar
AlansWake Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Finnes det 2 TV'ers støtte eller 2 monitorers støtte i f.eks. PS4, for å støtte slike spillomganger: (?) Kanskje det hadde gått dersom man kunne plugge den ene TV'en opp i mot en av USB-kontaktene, og/eller hatt en HDMI-signalspiller, elns? Det går nok ikke. Hvorfor? - 1 hdmi out - støtter på det meste 16:9 så vidt jeg vet - krever mer kraft å drive 2 fulle skjermer enn 2 halve, så den er nok ikke kraftig nok. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Da gjenstår kun spilling over to stykk PS4-bokser som gjerne kan stå i samme rom, eller med den ene boksen i naborommet, slik at man kan høre kameraten sin jamre seg. Da over internett som sammensveisende kanal Det er jo litt synd at PS4 som er en såpass nær nyutgivelse ikke kom med flere skjermutganger. PC'er har jo det i dag. Men, det skyldes muligens at PS4 ikke har et dedikert skjermkort, men en APU.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå