Vice Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Du klarer altså ikke se fordelen med trådløs lading på en smartklokke? Og du nevner i fleng alle disse dyre Samsungtelefonene med innebygget trådløs lading? Jeg tar det for gitt at du aldri har forsøkt trådløs lading, og jeg har på følelsen at du til og med tror du kommenterer på en telefonartikkel. Hva i all verden er det du babler om?? Lenke til kommentar
Ole Th Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Du klarer altså ikke se fordelen med trådløs lading på en smartklokke? Og du nevner i fleng alle disse dyre Samsungtelefonene med innebygget trådløs lading? Jeg tar det for gitt at du aldri har forsøkt trådløs lading, og jeg har på følelsen at du til og med tror du kommenterer på en telefonartikkel. Hva i all verden er det du babler om?? Trådløs lading er ekstrautstyr på Samsung, trenger nytt bakdeksel.. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er selv også litt skeptisk til Tizen. Hadde jeg visst at jeg hadde mulighet senere til å oppgradere til feks. Wear dersom jeg ikke var fornøyd med Tizen, hadde jeg kjøpt klokka med en gang. Kan legge inn wear . Men tizan bruker mye mindre strøm. Akkurat oppdatert min gear 1 til tizan. Batteri tiden ble veldig bra. Faktisk bedre enn min gear 2. Men bruker gear 2'n pga utseende og fjernkontrollen 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Trådløs lading er ekstrautstyr på Samsung, trenger nytt bakdeksel..Jepp, det er jeg fullstendig klar over. Har hatt det på de to siste utgavene av Galaxy. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Du klarer altså ikke se fordelen med trådløs lading på en smartklokke? Og du nevner i fleng alle disse dyre Samsungtelefonene med innebygget trådløs lading? Jeg tar det for gitt at du aldri har forsøkt trådløs lading, og jeg har på følelsen at du til og med tror du kommenterer på en telefonartikkel. Hva i all verden er det du babler om?? 15 000 innlegg og du klarer ikke å forstå hva jeg mener? Imponerende. Endret 10. desember 2014 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 15 000 innlegg og du klarer ikke å forstå hva jeg mener? Imponerende.Innlegget ditt besto kun av stråmenn og var ikke relevant til noe av det jeg skrev. Det var kun unødvendig vrøvl. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kan man legge inn Android på klokka? Og er batteri tiden bedre nå? Med tanke på både tizan og Android? Lenke til kommentar
Jamann123 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Kan man bruke bare klokka til å styre musikk? altså at man ikke trenger mobilen med seg for å høre på musikk eller ringe? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Kan man bruke bare klokka til å styre musikk? altså at man ikke trenger mobilen med seg for å høre på musikk eller ringe? Det kan man ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå