AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei. Hvordan kan jeg merke at dama kommer, uten at hun sier det til meg? Tidligere kvinner jeg har ligget med, har vist dette tydelig ved at de nærmest vibrerer nedentil før de kommer. Med den nye dama greier jeg ikke merke noen slike vibrasjoner. Hun sier også at hun kommer ganske heftig ved vaginalt samleie. Jeg hadde sett for meg at de fleste kvinner må ha stimuli av klitoris i tillegg, stemmer dette? Jeg er selv i vi er i 20-åra begge to, om det har noe å si. Anonymous poster hash: 8dcb8...d09 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ikke alle trenger noe mer enn kakemonsteret i forden for å komme, men ofte trengs det. Hvis hun kommer kraftig, merker du det. Merker du det ikke, så kommer hun ikke. Endret 6. desember 2014 av Hèxacôres Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke alle trenger noe mer enn kakemonsteret i forden for å komme, men ofte trengs det. Hvis hun kommer kraftig, merker du det. Merker du det ikke, så kommer hun ikke. Mange som faker. Ejakulerer hun kan du være temmelig sikker på at hun har kommet Lenke til kommentar
Squish Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Det er vel ganske stor forskjell mellom en orgasme som oppstår fra stimuli av klitoris og en vaginal orgasme, etter min erfaring! Stimuli av klitoris orgasme kan være rimelig kraftig i forskjell til vaginal orgasme.. Det er vanskeligere å få en orgasme bare fra stimuli av skjeden, og det oppstår kanskje ikke så kraftige rykninger heller. Det er flere forskjellige måter og få ei dame til å komme, og orgasmene er definitivt forskjellige.Legg heller merke til om musklene hennes strammes mer rundt orgasmen, og om hun er ekstremt våt (og da snakker jeg våt), så er jeg ganske sikker på att en orgasme har skjedd. For å si det slik, om ei dame ikke strammer musklene nedentil under samleie, så prøver hun ikke noe særlig uansett.. Men igjen, vi alle er forskjellige. Men jeg tror dette er ganske standard hos fleste damer. Endret 6. desember 2014 av Squish Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er da bare å spørre - "Var det like godt for deg, som det var for meg?" Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er da bare å spørre - "Var det like godt for deg, som det var for meg?" Man kan da umulig vite hvor godt det var for den andre parten? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Man kan da umulig vite hvor godt det var for den andre parten? hehe, det er kanskje sant - men det er et klassisk uttrykk da! Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Man kan da umulig vite hvor godt det var for den andre parten? hehe, det er kanskje sant - men det er et klassisk uttrykk da! Jeg erter bare . Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg erter bare . pfft Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 somregel ganske greit å lese på kroppspråk men muskler nedentil er også et hint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg