banansplitt™ Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hva er egentlig galt med å gå etter penger i utgangspunktet? Fotballspillere er arbeidstakere som alle oss andre. Jeg hadde selvfølgelig vurdert jobbtilbud kun basert på lønn og det hadde dere som kritiserer også. Nå er ikke dette tilfelle med de Gea, men det ble nevnt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Tre tabber i Real Madrid så blir han erstattet uansett. Han kunne i det minste fornyet kontrakten og så dratt, eller blitt minst ett år til. Rimelig dårlig gjort og dra nå, men det er hans valg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Han har ikke noe dyp kobling mot United heller . Ikke er han supporter og ikke er han fra den røde siden av Manchester Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hva er egentlig galt med å gå etter penger i utgangspunktet? Fotballspillere er arbeidstakere som alle oss andre. Jeg hadde selvfølgelig vurdert jobbtilbud kun basert på lønn og det hadde dere som kritiserer også. Nå er ikke dette tilfelle med de Gea, men det ble nevnt. Fotballspillere er arbeidstagere de også, men ikke på lik linje som alle andre. Er litt forskjell å takke ja til et jobbtilbud på 170kr timen fremfor et på 130kr timen. Det er en helt annen ting å tjene 2kr i sekundet -> ca. 1.2m i uka + sponsorpenger, og så dra til en annen klubb fordi de tilbød deg 1.5m. Høres ikke så verst ut? Men tenk på de tusenvis av menneskene som sitter rundt deg og heier på deg imens du utfører jobben din uke inn og uke ut selv om du hadde dårlige dager på jobb. Når var det sist noen heiet på deg imens du satt i kassa på Rimi og scannet varer? Det er ikke greit for fans å skifte klubb etter hvem som vinner mest. Da ser jeg ikke hvorfor det skal være helt greit for fotballspillere også. Å gå fra en Tippeligaklubb til en storklubb i Europa er greit, da handler det om mer enn penger. Jeg hadde ikke nølt med å gå fra f.eks. Oslo Kommune til Google for å si det sånn, selv om det hadde betydd lønnskutt. I DDG's tilfelle så har jeg forståelse, det handler ikke om penger, men om hjembyen. Men det jeg ikke forstår er hvorfor en Atletico-gutt drar til RM. Jada, de er mye større, men hva så? Hvis han virkelig elsket Atletico så høyt så hadde han aldri dratt dit. Og hva med oss? Han har riktignok ingen tilhørelse til oss, men han har vært her i 4 år allerede og da han kom så gjorde han en god del feil. Han ble kritisert utrolig mye fra pressen, men fansen har støttet ham hver eneste kamp! Betyr det ingenting? Han liker nok United, er nok derfor han har brukt så lang tid på å bestemme seg, men hvis han drar så er han glemt hos meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å hate ham, men jeg kommer aldri til å likestille ham med VdS. Legendestatusen blir blir ikke mer enn 10% engang. Kan ikke RM for engangs skyld satse litt mer på det akademiet de alltid skryter så mye av? Lenke til kommentar
George Cantona Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hadde vi hentet han hadde det vel vært greit? Om han var fra Manchester, utviklet seg og hatt 2!! gode sesonger i Madrid. Det hadde vært noe det, vi hadde hentet han for 30 mill pund. Tenker at han er fra Madrid, familien og kjæresten bor der. Helt naturlig at han reiser. Hadde han hatt 3 år igjen hadde jeg også sett for meg at vi fikk 50 mill, men med kun 12 mnd igjen så er ikke 30 unormalt lite. Kroos gikk og event Gundogan går for 20... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Har en følelse på at det blir bekreftet at DDG drar før uken er omme. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hva tenker folk her inne om De Gea situasjonen? Virker nesten garantert nå, men klarer på en måte ikke helt gi opp håpet. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Innstilt på at han drar. Glad for at han hjalp oss til CL i år, men skulle ønske han ville vinne CL med oss. Ønsker meg Cech. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Ønsker å prøve ut Valdes en sesong, har troen på han. Bruk pengene på å ruste opp forsvaret isteden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Latterlig bud selv om han er inne i sitt siste år. Bare å avslå alt under £30m, så får han heller dra gratis neste år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 13 mill? Kan da umulig være riktig det ryktet? Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Enig, håper vi avslår alt under 30... En sesong til der han spiller slik han gjorde i 14/15, tar oss et langt skritt i retning av et nytt seriegull, og det er lett verdt £15m... Endret 16. juni 2015 av blured Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 £13M er jo ikke helt urealistisk. Priser synker jo alltid drastisk når det er ett år igjen av kontrakten. I tillegg er det jo snakk om en keeper. Jeg skjønner frustrasjonen deres, da. Hadde han vært i Liverpool hadde jeg følt det akkurat likt, at alt under £30M er for lite. Hadde han vært spiss og "like god" (altså topp 3-5 i verden), samme alder og med ett år igjen, så hadde dere lett fått £30M, men ikke for en keeper. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 med 13 mill er tapet så lite at han kan liksågreit sitte på benken til united og gå gratis neste sesong. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 13 millioner og en lykkelig avslutning, hvor han kanskje kommer tilbake igjen i fremtiden eller ingen penger i år men dere har en umotivert keeper 1 år til og lar han gå gratis? Omtrent som oss og Sterling, bare han har lenger tid igjen på kontrakten. Personlig sier jeg at man bare kan la de råtne på benken til B laget. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kan jo håpe på at vi ikke selger og at det blir slutt med kona ila det året, slik at han ønsker å signere. Kanskje Giggs kunne tenke seg å ta seg et år i Madrid... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hvis DDG vil gå, må han få gå. Alt over £20m er godtatt. Han har bare ett år igjen av kontrakten, men det er tross alt Real Madrid som skal kjøpe. De kaster penger rundt seg, så de får finne seg i å kaste de til oss også. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 http://www.united.no/nyhetsarkiv/de-gea-leier-ut-huset/ Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) De Gea har lagt ut huset sitt i Manchester for salg nå, så jeg antar at han blir presentert rundt 1.juli for Real Madrid. Vi støttet han under den tunge starten han fikk for Manchester United. Jeg har mistet all respekt for han, etter at det nå ser ut som at han går til Real Madrid. United er i Champions League kvalifisering, og har spillere på vei inn nå. Hadde han gått til Atletico Madrid, så hadde jeg skjønt det. Han er Atletico Madrid gutt, og velger å gå til byrival Real Madrid? Endret 25. juni 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå