Gå til innhold

Signerer De Gea ny kontrakt?

Gjest Slettet-GlDE6z

24 stemmer

1. 1. Hvem bør være Uniteds førstekeeper neste sesong?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Real sommeren 2016 hvis dem bare får overgangsnekt i to vinduer.

De kommer sannsynligvis til å anke slik at de får kjøpt sine årlige leketøy denne sommeren. Og da kan vi pent be dem dra til helvete for sommeren etter får de jo han uansett ikke.

Lenke til kommentar

La oss si at Real blir nektet å kjøpe spillere i begge overgangsvinduene 2016. Det betyr at United sitter på kanonsterke kort i sommer når det kommer til forhandling av pris. Real blir da NØDT til å kjøpe i sommer, og United er faktisk ikke nødt å selge. Real kan ikke engang signere han gratis sommeren 2016. 

Tidenes godnyhet i så fall. Da kan Ed forhandle til vi får usannsynlig mye penger! Moahaha. 

#TidenesDyresteKeeper

#TidenesDyresteFotballspiller

Real betaler sikkert det United ønsker uansett hva Ed slenger på bordet.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Er vell ikke akkurat rart at de Gea vil til Real. Er som om jeg skulle bodd i Bergen og spilt for Åsane, så kom Odense og kjøpte meg, og etter ett par år pakket jeg kofferten og dro hjem til min latterlig deilige kjæreste og begynte å spille for Skandinavias beste klubb, Brann hvor jeg var garantert spilletid ettersom Opdal nærmet seg 40 år, samtidig som jeg fikk spille med mange av Skandinavias beste spillere, som Puseklepp og Barmen

Lenke til kommentar

Er vell ikke akkurat rart at de Gea vil til Real. Er som om jeg skulle bodd i Bergen og spilt for Åsane, så kom Odense og kjøpte meg, og etter ett par år pakket jeg kofferten og dro hjem til min latterlig deilige kjæreste og begynte å spille for Skandinavias beste klubb, Brann hvor jeg var garantert spilletid ettersom Opdal nærmet seg 40 år, samtidig som jeg fikk spille med mange av Skandinavias beste spillere, som Puseklepp og Barmen

Hehe. Humor! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...