Jakobk Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 €30m for De Gea er ingenting! Tilsvarer vel et par og tjue pund Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hadde vært herlig om Real ikke får kjøpt noen denne sommeren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nei, da går han gratis til neste sesong Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nei, da går han gratis til neste sesong Hvor skal han dra når Real ikke får signert han uansett? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Da kan han gjerne råtne på benken for min del, imens en eventuell erstatter får spilletid til å utvikle seg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nei, da går han gratis til neste sesong Hvor skal han dra når Real ikke får signert han uansett?Real sommeren 2016 hvis dem bare får overgangsnekt i to vinduer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Real sommeren 2016 hvis dem bare får overgangsnekt i to vinduer. De kommer sannsynligvis til å anke slik at de får kjøpt sine årlige leketøy denne sommeren. Og da kan vi pent be dem dra til helvete for sommeren etter får de jo han uansett ikke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Real gjør jo bare det samme som Barca og får utsatt straffen. Så blir det transfer-bonanza til sommeren. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) La oss si at Real blir nektet å kjøpe spillere i begge overgangsvinduene 2016. Det betyr at United sitter på kanonsterke kort i sommer når det kommer til forhandling av pris. Real blir da NØDT til å kjøpe i sommer, og United er faktisk ikke nødt å selge. Real kan ikke engang signere han gratis sommeren 2016. Tidenes godnyhet i så fall. Da kan Ed forhandle til vi får usannsynlig mye penger! Moahaha. #TidenesDyresteKeeper #TidenesDyresteFotballspiller Real betaler sikkert det United ønsker uansett hva Ed slenger på bordet. Endret 29. april 2015 av G27 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 #TidenesDyresteFotballspiller Real betaler sikkert det United ønsker uansett hva Ed slenger på bordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Sidetrack Jeg visste ikke at damen hans var så vanvittig deilig Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Er vell ikke akkurat rart at de Gea vil til Real. Er som om jeg skulle bodd i Bergen og spilt for Åsane, så kom Odense og kjøpte meg, og etter ett par år pakket jeg kofferten og dro hjem til min latterlig deilige kjæreste og begynte å spille for Skandinavias beste klubb, Brann hvor jeg var garantert spilletid ettersom Opdal nærmet seg 40 år, samtidig som jeg fikk spille med mange av Skandinavias beste spillere, som Puseklepp og Barmen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Er vell ikke akkurat rart at de Gea vil til Real. Er som om jeg skulle bodd i Bergen og spilt for Åsane, så kom Odense og kjøpte meg, og etter ett par år pakket jeg kofferten og dro hjem til min latterlig deilige kjæreste og begynte å spille for Skandinavias beste klubb, Brann hvor jeg var garantert spilletid ettersom Opdal nærmet seg 40 år, samtidig som jeg fikk spille med mange av Skandinavias beste spillere, som Puseklepp og Barmen Hehe. Humor! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Sammenligningen av brann og real var veldig bra. Odense og united.... Hmmmm... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Skulle nok vært Køben Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ikke noe nytt med andre ord. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Virket som om han "takket for seg" på vei ut i dag,får håpe han bare takket for sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå