Jakobk Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 [...] Vil ha et ungt talent ala slik som DdG var da vi hentet ham, ikke noen 30-åring eller over. Vil også ha noen ala De Gea, men hvem vil ikke det? Og de vokser ikke på trær... Hadde ikke hvert meg imot om vi for eksempel henta Cech, og venta på den neste keeperstjernen. Cech kan nok bli litt som van der Sar også, han er bare 32 år, og har sikkert 5 år til på toppnivå Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 [...] Vil ha et ungt talent ala slik som DdG var da vi hentet ham, ikke noen 30-åring eller over. Vil også ha noen ala De Gea, men hvem vil ikke det? Og de vokser ikke på trær... Hadde ikke hvert meg imot om vi for eksempel henta Cech, og venta på den neste keeperstjernen. Cech kan nok bli litt som van der Sar også, han er bare 32 år, og har sikkert 5 år til på toppnivå Hva med feks Lloris? Han spiller jo tross alt i farmerklubben vår Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Absolutt! En av verdens aller beste også, men han blir nok en del dyrere.(selvsagt) Han yngre også,(28) og et år med Frans Hoek, verdens beste keepertrener, så er han der De Gea er nå Meeen. viss bare De Gea signerer den kontrakten... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til. Henter vi Lloris sitter vi igjen med nesten like god keeper! Blir ikke stressa av tanken for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til. Jeg mente at Lloris blir dyrere enn Cech De Gea blir sikkert dobbelt så dyr som Lloris Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til. Jeg mente at Lloris blir dyrere enn Cech De Gea blir sikkert dobbelt så dyr som Lloris Du tror Chelsea ville solgt Cech billig? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til. Jeg mente at Lloris blir dyrere enn Cech De Gea blir sikkert dobbelt så dyr som Lloris Du tror Chelsea ville solgt Cech billig? Tja, 10-15 mill £. Han er 32 år, og vil nok bort pga. spilletid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til. Jeg mente at Lloris blir dyrere enn Cech De Gea blir sikkert dobbelt så dyr som Lloris Du tror Chelsea ville solgt Cech billig? Tja, 10-15 mill £. Han er 32 år, og vil nok bort pga. spilletid. Ja, og hvorfor skal Chelsea gidde å selge Cech til United så billig pga. det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Hvis Cech har lyst og United skulle være seriøst interessert så er allerede overgangen 50% på vei. Chelsea kan gjerne selge ham for £60m til PSG, men hvis spilleren ikke vil så skjer ikke det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har ikke noen tro på at Cech går for noe særlig over £15m uansett, viss ikke PSG kommer på banen da, da blir det vel £60m, som vår kjære presidens sier Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Om Cech går for den prisen er det nok neppe til United. Lenke til kommentar
Larjo Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg tror godt han kan overtage Casillas plads i buret Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Må nesten bli Lloris, eller Leno/Oblak som er enda yngre. Vil ikke ha Valdes eller Cech selv om de fortsatt har noen få år i seg. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 "AS: De Gea rejects £200k/week contract, wants €30m release clause" Hvor troverdig er AS? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg godtar at DDG går, men godtar ikke at han tvinger seg ut av klubben billig. Hvis han signerer en ny kontrakt kun for å presse opp prisen vil jeg alltid fortsette å like keeperen vår Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Billig? Om han blir solgt for 30 millioner pund så blir han den dyreste keeperen noensinne. Og dere som tror DDG blir dyrere enn Lloris må ta med i betraktningen at Lloris har ett par år igjen på kontrakten og DDG sin går ut neste sommer. Tror Lloris blir minst like dyr som DDG Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Espp sier vel ikke noe om at 30m er billig? Heller at det er dyrt, så lenge han signerer og dermed presser opp minsteprisen for å la han gå.... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Grei nok den, men størstedelen av innlegget var rettet mot de som mente vi kom til å igjen med en god del penger+ Lloris. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Samme tenkte eg når eg leste det. Greit, DDG burde være en keeper man foretrekker. Men salg mellom to klubber som united og tottenham er synonymt med høy pris i mindre grad enn salg ut av england dessverre. Det og kontraktene taler imot at det skal bli den helt syke forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå