Gå til innhold

Signerer De Gea ny kontrakt?

Gjest Slettet-GlDE6z

24 stemmer

1. 1. Hvem bør være Uniteds førstekeeper neste sesong?

Anbefalte innlegg

[...]

Vil ha et ungt talent ala slik som DdG var da vi hentet ham, ikke noen 30-åring eller over.

Vil også ha noen ala De Gea, men hvem vil ikke det? Og de vokser ikke på trær... Hadde ikke hvert meg imot om vi for eksempel henta Cech, og venta på den neste keeperstjernen. Cech kan nok bli litt som van der Sar også, han er bare 32 år, og har sikkert 5 år til på toppnivå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[...]

Vil ha et ungt talent ala slik som DdG var da vi hentet ham, ikke noen 30-åring eller over.

Vil også ha noen ala De Gea, men hvem vil ikke det? Og de vokser ikke på trær... Hadde ikke hvert meg imot om vi for eksempel henta Cech, og venta på den neste keeperstjernen. Cech kan nok bli litt som van der Sar også, han er bare 32 år, og har sikkert 5 år til på toppnivå

Hva med feks Lloris? Han spiller jo tross alt i farmerklubben vår ;)

Lenke til kommentar

Absolutt! En av verdens aller beste også, men han blir nok en del dyrere.(selvsagt) Han yngre også,(28) og et år med Frans Hoek, verdens beste keepertrener, så er han der De Gea er nå ;)

Meeen. viss bare De Gea signerer den kontrakten... :p

Lenke til kommentar

Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til.

Henter vi Lloris sitter vi igjen med nesten like god keeper! Blir ikke stressa av tanken for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Han blir ikke dyrere! Real må pent finne seg i å betale ekstreme mengder for DDG. Det vil være nok penger i avtalen til å handle Lloris og litt til.

Jeg mente at Lloris blir dyrere enn Cech :) De Gea blir sikkert dobbelt så dyr som Lloris

Du tror Chelsea ville solgt Cech billig?

Lenke til kommentar

Jeg mente at Lloris blir dyrere enn Cech :) De Gea blir sikkert dobbelt så dyr som Lloris

Tja, 10-15 mill £. Han er 32 år, og vil nok bort pga. spilletid.

Lenke til kommentar

Tja, 10-15 mill £. Han er 32 år, og vil nok bort pga. spilletid.

Ja, og hvorfor skal Chelsea gidde å selge Cech til United så billig pga. det?

Lenke til kommentar

Billig? Om han blir solgt for 30 millioner pund så blir han den dyreste keeperen noensinne. Og dere som tror DDG blir dyrere enn Lloris må ta med i betraktningen at Lloris har ett par år igjen på kontrakten og DDG sin går ut neste sommer. Tror Lloris blir minst like dyr som DDG

Lenke til kommentar

Samme tenkte eg når eg leste det. Greit, DDG burde være en keeper man foretrekker. Men salg mellom to klubber som united og tottenham er synonymt med høy pris i mindre grad enn salg ut av england dessverre. Det og kontraktene taler imot at det skal bli den helt syke forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...