Jakobk Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Han kan vel få samme lønn hos oss? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Større sjanser for medaljer og garantert bedre lønn. Han liker seg hos oss hvis han blir - han kan mest sannsynlig velge selv. Med vår nye lønnstruktur tror jeg han får minst like mye her. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ja jo, han kan vel det. Trist, men det er sant. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Regner med at det vil bedre seg når klubben havner i balanse igjen, og vi kan tiltrekke spillere pga CL og muligheter for ligagull. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Favorittspilleren min. Skriv under plis, men er redd han kommer til å forsvinne etter å ha lest de siste kommentarene til van Gaal. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Deilig tweet! Da er det bare la ham bestemme lønna, så blir dette bra! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 United på Fjesbok endret forsidebildet sitt til det ^. Høres litt dumt ut, men kan dette kanskje være et signal på at DdG kommer til å signere en ny kontrakt? Altså, de hadde liksom ikke promotert en spiller slikt hvis han hadde nektet å skrive under på en ny kontrakt. Høres kanskje litt desperat ut dette her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tror at dersom CL sikres så blir det ny kontrakt til sommeren. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 08.00: Er Bayer Leverkusen-keeperen Bernd Leno den som vil sette en endelig stopper for Real Madrids De Gea-interesse? Flere medier, deriblant The Mirror, hevder at spanjolene vurderer å skifte fokus etter å ha mottatt strålende rapporter om den 23 år gamle tyskeren. Fra United.no. Jeg krysser fingrene for at dette er sant, til tross for at Mirror oppgis som en av mange kilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Tenker meg at han går ja, bedre klima, bedre lag samt hans eget språk. Forstår han godt. MEN, skal ikke mange tabber til før Real Madrid fansen hater han. Endret 24. april 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Mulig hun her også motiverer litt... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Blir veldig skuffet over DdG mtp. behandlingen han har fått av fansen gjennom tiden hans her. Spesielt etter den første sesongen. Jævlig irriterende at vi er som en farmerklubb for RM. E: ser at dama bor i Madrid, det er nok muligens den største faktoren, men jeg er spesielt bekymret for hvem vi skal erstatte ham med. Valdes holder ikke mål. Vil ha et ungt talent ala slik som DdG var da vi hentet ham, ikke noen 30-åring eller over. Endret 24. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Alle er farmerklubb for RM, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Det er fordi dem satser på kjøp av store stjerner. Det gjør at de hele tiden kjemper om store titler. Nå ser det ut til at vi har begynt å bruke mer penger per sommer så forhåpentligvis kan vi kjempe om CL-troféet asap, men jeg vil likevel ikke at vi havner på det nivået som RM er på mtp overganger. Kjekt med yngre spillere som har utviklet seg gjennom akademiet og fått plass på laget. Endret 24. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 RM, Barca og Bayern... Melder en av disse sin interesse så er det bare å si takk og farvel. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Hans prestasjoner den her sesongen vil være glemt i mine øyne dersom han går. Kan takke United for mulighetene han har fått, han kan faen meg gi litt av toppnivået sitt over noen år før han går, jf. Ronaldo. Vi er tross alt ikke Liverpool. I mine øyne en forbanna taper hvis han drar. Vil ikke huske ham med noe positivt ettermæle. Endret 25. april 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Hans prestasjoner den her sesongen vil være glemt i mine øyne dersom han går. Kan takke United for mulighetene han har fått, han kan faen meg gi litt av toppnivået sitt over noen år før han går, jf. Ronaldo. Vi er tross alt ikke Liverpool. I mine øyne en forbanna taper hvis han drar. Vil ikke huske ham med noe positivt ettermæle. Lol? For en latterlig ting å mene. Jeg har ikke tall på hvor mange poeng han har reddet for oss denne sesongen, og gutten er et prakteksempel på hvordan en stjerne skal oppføre seg. Vi er ennå ikke sikret CL-plass, så jeg tipper han ser hvordan sesongen ender før han eventuelst signerer en ny kontrakt. Er tross alt ikke bare-bare for en Atletico, born-and-raised, å bytte til RM. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå