Gå til innhold

Signerer De Gea ny kontrakt?

Gjest Slettet-GlDE6z

24 stemmer

1. 1. Hvem bør være Uniteds førstekeeper neste sesong?

Anbefalte innlegg

Aldri om DDG forsvinner. Har sagt det hele tiden, det virker ikke sannsynlig i det hele tatt. Han er 24 år, har 15 år foran seg som keeper, er helt sikker på at han er hos oss i flere år til. Madrid kan han velge når han vil, tipper han signerer 3- eller 5-årskontrakt med oss nå.

Han spiller for verdens deiligste og største klubb, Madrid kan han dra til om noen år når han får litt hjemlengsel.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vi har nå spillere som går FRA RM til United (som på den tiden ikke hadde CL), hvis du tror United står veldig mye svakere i en forhandlingssituasjon, så tar du rett og slett feil. Jeg behøver ikke engang nevne hva andre klubber fikk tak i på samme periode (som bla. kunne friste med CL).

Jeg ser ingen grunn til at DDG skulle gå, eneste grunnen måtte være hjemlengsel. Det har han ikke, såvidt jeg skjønner ryktene rett. Dermed er det done deal, han blir hos oss, men at han vil til dem på et senere tidspunkt (bedre klima og alt det der), det tviler jeg ikke på. Han er tross alt spansk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillere gikk FRA Real til United fordi Real kjøpte seg nye leketøy og di Maria ble "overflødig". Hvis Real vil ha DdG, så kjøper de DdG. Når ("hvis" er vel en underdrivelse) den tid kommer, så får dere nok en sinnssyk slump penger for han, riktignok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er bare redd han blir et slikt Kroos/Reus-kjøp. 1 år igjen av kontrakten, og £20-30m. Viss han forsvinner, så ser jeg gjerne at han signerer ny kontrakt først,(signerer nå, forsvinner i sommer/neste år) og så forsvinner for £50m eller noe i den dur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...