Benbjo Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Man takker ikke nei til Real. Det sier seg selv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er vel heller ei som venter med spredde bein i Madrid. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hva med en poll hvor vi stemmer på hvilke keeper vi ønsker skal ta over for De Gea? Nysgjerrig hva folk her inne mener. Noen vil la Valdes få en sesong, andre vil cashe ut for Lloris, mens noen vil at vi skal hente en ung keeper. Forslag: - Valdes - Handanovic - Lloris - Cech ( ender vel i Arsenal, men han var faktisk mitt ønske som erstatter ) - Cillessen - Leno - Begovic - Lopes Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 La Valdes faa en sesong synes jeg... Fyren er ikke akkurat en daarlig keeper! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er vel heller AM-fansen som har "retten" til å miste respekten for ham. Han fikk oss egenhendig til CL, så at han har "betalt tilbake" for den perioden han var bedriten men allikevel fikk spille og utvikle seg. Jeg sier det igjen; Manchester Uniteds keeper skal IKKE være den viktigste spilleren på banen, så dette er ikke noe krise. Det er resten av laget som må fikses på. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 http://www.united.no/nyhetsarkiv/de-gea-leier-ut-huset/United.no ble lurt av dårlig journalistikk... De Gea eide ikke huset en gang, og det har vært til salgs siden 2012 ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hva med en poll hvor vi stemmer på hvilke keeper vi ønsker skal ta over for De Gea? Nysgjerrig hva folk her inne mener. Noen vil la Valdes få en sesong, andre vil cashe ut for Lloris, mens noen vil at vi skal hente en ung keeper. Forslag: - Valdes - Handanovic - Lloris - Cech ( ender vel i Arsenal, men han var faktisk mitt ønske som erstatter ) - Cillessen - Leno - Begovic - Lopes Done. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er jo under 1/4 av hva Sterling setter som minimum så Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Var helt sikker på at jeg så en forside i posten før meg med DDG signerte ny kontrakt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Ja det hadde vært noe! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Av en eller annen grunn havnet jeg noen sider tilbake i tråden. Der stod det en Twitter link om at han signerte for 140 i uken. Ja ja. Gå til siste uleste post fungerer ikle alltid Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 "Andre" som i Andre Hansen? I så fall går min stemme dit.... Neida, helt seriøst, så tror jeg dere har et bra alternativ i Valdes. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Veldig god på strek, men litt svak ute i feltet. Minner litt om da vi hentet De Gea, men så spørs det jo om hvor mye Valdes kan forbedre seg nå. Blir uansett et kortsiktig alternativ tror jeg. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Vel, jeg vil ikke dømme Valdes ut i fra det lille han har fått vise seg etter skaden. Om LvG velger å satse på Valdes kommende sesong, så skal jeg støtte det. Uansett hvem vi ender opp med mellom stengene så er det et steg ned fra DDG, men erfaringen Valdes besitter kan komme godt med. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Med litt bedre forsvarsspillere samt en ekstra CDM så blir (forhåpentligvis) keepern ikke like viktig lenger som DDG var i 2014/2015. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Bare å la han dra gratis neste sesong om Real ikke vil by £30m+. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Enig, men bare hvis han har motivasjonen til det. Er uansett ikke så bekymret, vi har Valdes og Lindegaard. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Bernd Leno(1992)er jo to år yngre enn De Gea! Han bør vi vurdere seriøst! Er snakk om en utkjøpsklausul på under €20m. Tenk på hvor god han kan bli under Hoek! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Leno var en keeper jeg hadde veldig lyst å se i Liverpool.. Fikk Bogdan da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Bernd Leno er så ung og talentfull ja! Han passer mine preferanser ganske godt må jeg si . Forhåptenligvis blir han verdensklasse hvis United skulle hente ham. Drar De Gea så vil det iallefall være litt merkelig å ikke prøve hente ham ettersom vi hentet en ung og usikker DDG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå