Lorddollars Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Så litt på hvilke fag jeg har tenkt til å ta neste semester og oppdaget at to fag jeg hadde planlagt å ta har skriftlig skoleeksamen på samme dag og akkurat samme tidspunkt. Begge fagene er i samme emne, så jeg synes det er litt merkelig at de er lagt opp samtidig. Jeg har tidligere fått forlenget eksamenstiden når hjemme og skoleeksamen har krasjet, men hvordan fungerer det når skoleeksamen krasjer med hverandre? Må jeg bare velge bort et av emnene, eller kan man søke om tilrettelegging? Endret 6. desember 2014 av Lorddollars Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jammen, ta kontakt med skolen. Hvorfor poster du her? (post gjerne svaret du får da, for fremtidlige nysjerrig-per'er) Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nysgjerrigper. 1 Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Så litt på hvilke fag jeg har tenkt til å ta neste semester og oppdaget at to fag jeg hadde planlagt å ta har skriftlig skoleeksamen på samme dag og akkurat samme tidspunkt. Begge fagene er i samme emne, så jeg synes det er litt merkelig at de er lagt opp samtidig. Er du sikker på et det er to forskjellige eksamener? Høres ut som om det er en eksamen i ett emne som inneholder to fag. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Er det ikke litt sent å komme med dette nå? Jeg vet om elever som har fått flyttet eksamen, men da må de komme i løpet av et par dager etter eksamensplanen er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå