Gå til innhold

Svensk melkedråpe i bevegelse.......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommenterte på et tideligere bilde at du sendte inn og sender ..hele .. tiden inn bilder som er levert inn før.

Under det bilde jeg skrev fikk dagens også og var fra tideligere i år.

svaret jeg fikk var slik.....

Øyvind.L....Beklager at jeg har vært så "frekk" å legge ut et bilde som "tilter til venstre" og som har vært lagt ut tideligere. Jeg viste ikke at det fantes en "lov" på denne siden som forbyr denslags, men da er det desto betryggende at vi har slike som deg til å holde orden på tellingen. Jeg lover, det skal ikke gjenta seg, slik at du slipper å lure på om du er "bevistløs". En fortsatt fin adventstid. Mvh Torbjørn

Lover at hva for noe?...

Hva med at dette bilde også er sendt tideligere?

Da het det svensk dråpe.

Skal man ta stilling til hvem som er mest bevisstløs kan du se her med flåsede bemerkninger da du selv har et tydelig problem å holde orden på bildene dine.

Les reglene og legg merke til at det er nulltoleranse på hvor langt man kan gå i frekkhet.

Det forrige bilde ligger her.

http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/svensk-drape/1336897

Lenke til kommentar

Jeg vil nu give Øyvind ret...Hvorfor sætte de samme billeder ind igen...at det måske er sket ved en fejl en gang..men nu er det to gange at du sætter det samme ind..Og helt ærligt så kunne du jo i det mindste skrive tilbage på en pænere måde...Der er da ikke nogen grund til at blive sur..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...