MrAvionics Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei ! Har en gammel laptop jeg gjerne skulle formatert, slik at jeg slipper å ha alle de forehåndsinstallerte programmene på. Men hvor kan jeg finne en nedlastningslink til Windows Vista x86 Home Premium ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Her kanskje PS! Les ut keyen din med belarc advisor e.l program først http://www.vistax64.com/tutorials/301852-vista-iso-download-create-installation-dvd-usb.html Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Takk for svar, det er en mulighet, men hadde foretrukket norsk versjon da det ikke er jeg som skal bruke den, men min far og verken er verdensmester på bruk av OS eller engelsk Men om det ikke er andre muligheter så går det nok Edit: Nøklen står under pc-en så det er ikke noe problem Endret 5. desember 2014 av MrAvionics Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Joda - tenkte at du skulle svare det. Da skulle dere ha tatt vare på mediakitet / brent ut gjenopprettings dvd Du får lete på internett. Men tror du må finne deg i engelsk om du skal re installere med nedlastet ISO. Er ingen interesse for vista lengre og fleste linker vil være døde. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ingen problem å skifte språk etter installasjon med dette verktøyet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kan være en snill person laster opp en original MSDN .iso fil, så løser problemet seg. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Joda - tenkte at du skulle svare det. Da skulle dere ha tatt vare på mediakitet / brent ut gjenopprettings dvd Du får lete på internett. Men tror du må finne deg i engelsk om du skal re installere med nedlastet ISO. Er ingen interesse for vista lengre og fleste linker vil være døde. Har gjennopprettingsdvd, men det er med alt det drittet som kommer med pcen orginalt som gamle pc-er ikke liker (er fra 2008) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Kan være en snill person laster opp en original MSDN .iso fil, så løser problemet seg. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå