Potetflak er godt. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hallo,Kjøpte "Sony Xperia Z2 32 GB WiFi 10.1" som var på tilbud (Black Friday)Driver å tester ut nå men noen som har dette eller andre Sony nettbrett og som kan hjelpe med en sak?Irriterer meg at øverste info linje har så små skrift/ikoner at det er veldig vanskelig å se for en med litt redusert syn.Tenker spesielt på batteri indikatoren som er utrolig liten.....noen ide om det i menyer kan gjøres litt større?Ellers,er dette et bra nettbrett?Ikke bestemt meg for om jeg skal beholde men til en pris av 2400,- så er det vel et greit kjøp? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hvis du endrer i oppsettet kan du vel få ut tall ved siden av batterisymbolet. Legger du inn GSam Battery Monitor fra Google Play får du det enda mer leselig på samme linjen. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Legger du inn GSam Battery Monitor fra Google Play får du det enda mer leselig på samme linjen. ok,takk. Vil sjekke ut det programmet senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå