erikstein Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Har skaffet meg overnevnt kort. Problemet er at min fractal r2 psu kun har 1x 8p kontakt dvs en eps12v..Må jeg kjøpe ny psu, eller er den andre ikke nødvendig? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det går greit Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Men hvorfor har den da to? Fordeler ved å benytte to? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ved overklokking, har det selv på mitt ASRock Z87 Formula, brukte begge når den var i hoved maskinen, bruker kun 1 nå¨ Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Hmm. Tanken var å overklokke en 4690k et stykke opp i 4ghz+ området en gang. Betyr det at jeg ikke kan overklokke stabilt om jeg bruker kun en 8p? Hvis nei, forslag til god psu? Hehe. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er et Ja uansett, men skal du på ln2 (opptil 8Ghz området og - 150¤C) Så trenger du begge, trenger ikke det for en 4.5Ghz Oc f.eks Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Gikk som smurt det Ergo trenger man den ikke. Får anskaffe meg en med doble ved neste oppgradering. Fikk en 4690k opp i 4,5ghz med et par små tastetrykk (1,2v og ratio på 45). Stabil primetemp på 50-53 Alt annet lot jeg stå på auto enn så lenge. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg visste det Gratulerer ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå