Gå til innhold

Tidsmaskinen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreativt:-) Er det en dieselmåke?

 

Takker for kommentar Pentaxen.

Litt overasket over at "legningen" :) til måken ble det vesentlige her,mener poenget gikk i en litt annen retning.

Men ok,måken ble jaget av trefire andre måker i Roma,denne landet midt i gaten og ville nesten ikke rikke seg. Den søkte nok trygghet blant folkene rundt om. Plasseringen i bilde her er antagelig bedre enn å bli hakket ihjel :)

Lenke til kommentar

Ja, du kan det der med å samle verden i ett og samme bilde.

Den skal ha gode øyne som ser at dette ikke var virkeligheten der og da i ett og samme knips.

 

Roar

 

Takker Roar!

Er litt pirkete med meg selv også,legger mye arbeid ned i denne type bilde, selv om jeg ikke har tatt det med så er strandnellikkene fra en liten øy utenfor bergen, samt at himmelen er satt inn på nytt osv.

Har andre bilder som virker langt mere ekte enn dette, men her ble det slik.

:)

Lenke til kommentar

Det er bare så flot lavet, havde du ikke skrevet det, så kunne det jo være et motiv, fra samme sted!

Mvh. John

 

Takker for kommentaren John... en stund siden jeg har sett deg her.

Er selv ikke inne ofte her lengre.

Ikke nytt dette ,mener du mulig har sett det før,selv om jeg har pyntet litt på det.

Litt for eventyrlig til å være ett ett skuds, men jeg har jobbet med det lenge og vel :)

Lenke til kommentar

 

Det er bare så flot lavet, havde du ikke skrevet det, så kunne det jo være et motiv, fra samme sted!

Mvh. John

 

Takker for kommentaren John... en stund siden jeg har sett deg her.

Er selv ikke inne ofte her lengre.

Ikke nytt dette ,mener du mulig har sett det før,selv om jeg har pyntet litt på det.

Litt for eventyrlig til å være ett ett skuds, men jeg har jobbet med det lenge og vel :)

Nej jeg har ikke været så meget her, på det sidste, kameraet har holdt lidt pause!!

Men nu kommer der snart, et helt nyt år!!!!

Vi ses John

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...