Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hadde dere sex siste gang ;)? Alder, kjønn

hermosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt lite oppdateringer her , men faktisk så har det nå gått en god stund (var faktisk kun sist jeg postet her) og har en sammenheng med sjuke unger , hektiske dager og utslitte foreldre.

Kona og jeg har dog planlagt å kose oss i kveld så ungene bør jaggu meg sove godt , noe de ikke gjorde i natt siden de var godt våkne til rundt 4 tiden. Fredagen var absolutt verste dag i året med bil som måtte på verksted , unger som ikke ønsket å sove og bekreftelse på at NAV ikke akkurat ønsker å hjelpe noen som ønsker å fortsette i arbeid men som ønsker å få litt hjelp til å utdanne seg til en jobb som passer i forhold til helsen (Er hjerneoperert og lever med en svulst i hodet).

Med andre ord, trenger virkelig masse kos i kveld!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begynnelsen av November, Mann 21. Dama og jeg gjorde det slutt ca en uke etter det, så har vært helt dødt siden :p

Sexlivet var forresten helt magisk om noen skulle lure! Var andre faktorer som gjorde at ting ikke funka. Kommer til å være dødt fremover, aldri vært fan av one night stands.. må være noe mer der først! :)

Sexlivet er som regel magisk i starten av forhold (særlig for dem i 16->35år + ). Så dabber det av etter at alt blir rutine..

Endret av Calippus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hadde det enda vært en siste gang. Det blir jo ingenting om man er sjenert. 27 år uten noe, så jeg vil nok aldri kunne "skryte av" hverken en første eller siste gang.

Anonymous poster hash: 7a305...b46

Finn noen i samme situasjon ;)

Lenke til kommentar

åhh kjipt Raven_heart.

Er litt i det hjørnet nå at jeg heller prioriterer å kose meg på andre måter enn med damer, etter forhold som gikk i vasken og endel nett-dating som har gitt forsvinnende lite resultater....

For å sitere en kollega jeg pratet med ett par dager etter julebordet: "fikk mye rare tilbud igår".... Jeg spurte han om det var flere ...

"ja, flere som prøvde seg, men kvinnekropp er litt oppskrytt, trenger ikke gjøre det for enhver pris"

Han har dame og jeg så på det julebordet ett par stykker som hang over han... Drita fulle kvinnelige kolleger litt over 40 hvor rynkene kommer og formene er forsvinni.

Kanskje ingen krise å ikke knulle en sånn dame? Eller?

Lenke til kommentar

Han har dame og jeg så på det julebordet ett par stykker som hang over han... Drita fulle kvinnelige kolleger litt over 40 hvor rynkene kommer og formene er forsvinni.

Kanskje ingen krise å ikke knulle en sånn dame? Eller?

Man knuller nødvendigvis damene fordi de er digge, ikke for sexens skyld, da kan man likegodt ta seg en napp sier nå jeg.

Anonymous poster hash: 18588...cca

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...