Malvado Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Er det lov til å poste flere ganger her med oppdateringer? Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er vanskelig å få seg et respektabelt ligg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 9 år. Sosial angst og null selvtillitt. Fyr i 40-åra (Fml) (Trodde ikke jeg skulle svare på noe sånt jeg heller) Anonymous poster hash: 0e764...f9e Anonymous poster hash: 0e764...f9e Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Er det lov til å poste flere ganger her med oppdateringer? Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite? Jeg kan gjerne svare. For mitt vedkommende er det så enkelt som at jeg ikke har en partner. Jeg er over den alderen hvor man farter på byen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg kan gjerne svare. For mitt vedkommende er det så enkelt som at jeg ikke har en partner. Jeg er over den alderen hvor man farter på byen. Høres ut som vi nesten må få ordnet med en blind-date tråd her på forumet sånn at vi kan plukke ut ordentlige gutter og jenter som kan møte hverandre nå i juletiden og bli kjent med hverandre og kanskje noe mer hvis begge to ønsker det... 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg kan gjerne svare. For mitt vedkommende er det så enkelt som at jeg ikke har en partner. Jeg er over den alderen hvor man farter på byen. Høres ut som vi nesten må få ordnet med en blind-date tråd her på forumet sånn at vi kan plukke ut ordentlige gutter og jenter som kan møte hverandre nå i juletiden og bli kjent med hverandre og kanskje noe mer hvis begge to ønsker det... Det hørtes ikke ueffent . Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 >>> yearsSinceSex = 0 >>> for year in life: ... if hadSex(year): ... break ... += yearsSinceSex Anonymous poster hash: 32c03...cd5 3 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg kan slenge på mer av det demprimerende... Knulla sist med eksen, det var snart ett år siden nå. Fikk en håndjobb i høstferien, dvs, overnattet hos en dame, men hun ville ikke knulle. Dama var 30 eller 31, jeg er 29. Så jeg fikk "masa" meg til en håndjobb med tilhørende søl på hennes sengetrekk. Men utover det: deprimerende sexliv. Jeg har dårlig selvtillit, men ikke dårligere enn at jeg har møtt 12-13 stk fra nettdating siste 5 mnd. Men ingen av dem vil en dritt. De har særdeles lav sex-lyst, er kresne, hva vet jeg, de vil ikke ha ett ligg ihvertfall, ikke med meg. Jeg er ca 70 kg, 185 høy, normalt utstyrt nedentil, så på den delen har jeg grei selvtillit. Kuken funker den. Men mangel på muskler og kroppsholdning trekker vel ned :S EDIT: har vært mye utpå byen i det siste også, men "orker" ikke å ta kontakt med damer... Bare orker ikke. Var med en dame hjem natt til 17 mai også, hun ville ha meg med hjem, men knulle, neida. Hun sov med T-skjorta på også. Flau for puppene sine tror jeg. jeg sov naken. Hva har man å tape ? Ikke en dritt! Mye rart å møte uti der blant kvinnfolka også ^^^^ Mange damer med dårlig selvtillit også, det er jeg helt sikker på. Jeg har jo alt en unge og har litt erfaring, veit godt hvordan jeg skal knulle, for å si det sånn, men tror det er mange usikre, feige damer der ute... særlig på nettdating. Endret 8. desember 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
jshoel Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Er det lov til å poste flere ganger her med oppdateringer? Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite? Ønsker ikke samtidig som jeg ønsker. Har sjansen HELE tiden, problemet er bare att jeg enten ikke vil ha sex med den personen eller jeg ikke har baller nok til å møte en jeg faktisk har lyst til å ha sex med. Også ønsker jeg meg litt mer enn bare ett ligg, og andre gutter er veldig ofte bare ute etter ett ligg og ikke noe mer. Mye av problemet ligger nok på att jeg ikke er helt fornøyd med kroppen min, i tillegg til att jeg er litt kresen. Update: FAEN Å DEPRIMERENDE! Endret 8. desember 2014 av X-Qlusive 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Dette ble til en veldig deprimerende tråd ser det ut som. 2 uker siden, avstandsforhold. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er det lov til å poste flere ganger her med oppdateringer? Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite? Ønsker ikke samtidig som jeg ønsker. Har sjansen HELE tiden, problemet er bare att jeg enten ikke vil ha sex med den personen eller jeg ikke har baller nok til å møte en jeg faktisk har lyst til å ha sex med. Også ønsker jeg meg litt mer enn bare ett ligg, og andre gutter er veldig ofte bare ute etter ett ligg og ikke noe mer. Mye av problemet ligger nok på att jeg ikke er helt fornøyd med kroppen min, i tillegg til att jeg er litt kresen. Update: FAEN Å DEPRIMERENDE! Sjæl etter jeg slo opp med dama. Bryr meg vel ikke nok om å ha det. X-Qlusive som i hardstyle btw? Lenke til kommentar
Neophobia Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Desember 2013, Kvinne 20 Endret 9. desember 2014 av Neophobia 1 Lenke til kommentar
jshoel Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Er det lov til å poste flere ganger her med oppdateringer? Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite? Ønsker ikke samtidig som jeg ønsker. Har sjansen HELE tiden, problemet er bare att jeg enten ikke vil ha sex med den personen eller jeg ikke har baller nok til å møte en jeg faktisk har lyst til å ha sex med. Også ønsker jeg meg litt mer enn bare ett ligg, og andre gutter er veldig ofte bare ute etter ett ligg og ikke noe mer. Mye av problemet ligger nok på att jeg ikke er helt fornøyd med kroppen min, i tillegg til att jeg er litt kresen. Update: FAEN Å DEPRIMERENDE! Sjæl etter jeg slo opp med dama. Bryr meg vel ikke nok om å ha det. X-Qlusive som i hardstyle btw? Ja ^^ 1 Lenke til kommentar
Neophobia Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Er det lov til å poste flere ganger her med oppdateringer? Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite? Jeg har rett og slett ikke vært lysten eller funnet en jeg har hatt lyst til å faktisk ha sex med som også har lyst til å ha sex med meg Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Forrige mandag. Mann, 22 år. Avstandsforhold og eksamenstid Lenke til kommentar
pakini Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Kvinne 30, 7dager siden, men mannen er offshore Ellers et ganske så normalt sexliv, med 3-4ganger i uken når han er hjemme. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sist søndag. 40+ Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Begynnelsen av November, Mann 21. Dama og jeg gjorde det slutt ca en uke etter det, så har vært helt dødt siden Sexlivet var forresten helt magisk om noen skulle lure! Var andre faktorer som gjorde at ting ikke funka. Kommer til å være dødt fremover, aldri vært fan av one night stands.. må være noe mer der først! 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Mann 23 år. Ca 3 måneder siden. Avsluttet med ei jeg holdt på med, og etter det ble det et par stk rett etterhverandre. Men når følelsene er i balanse igjen har jeg egentlig ikke behovet for å være helt ærlig. Jeg foretrekker egentlig å ha sex med noen jeg er glad i. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Mann 23 år. Ca 3 måneder siden. Avsluttet med ei jeg holdt på med, og etter det ble det et par stk rett etterhverandre. Men når følelsene er i balanse igjen har jeg egentlig ikke behovet for å være helt ærlig. Jeg foretrekker egentlig å ha sex med noen jeg er glad i. Må være enig i at når man virkelig er glad i noen så er sexen god selv om den er kort , hun kommer først eller du kommer først... Og når man er glade i hverandre er det ikke så farlig å vente heller når man er sliten , ungene våkner midt under akten og man havner foran pcen på et forum etc etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg