RBW Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Stilsikre og usedvanlig gjennomførte kabinetter fra tyske Cooltek.TEST: Jonsbo W2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jøss, virket spennende - ATX-støtte i den formfaktoren er det ikke ofte en ser! Kan bli neste kasse, dette EDIT: Hvordan vil det forresten bli med en Noctua NH-D14 i denne kassa? Endret 12. desember 2014 av Audun0505 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 5. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2014 Hvor er bildene av innsiden? Er bare et bilde som jeg ser, kanskje jeg er blind. Enten legg ved en link eller ha fler bilder fra innsiden på slike "tester", hvis ikke blir det for dumt. De fleste kabinett testene dere har så søker jeg opp et annet sted pga nettopp dette... Litt synd da dere er flinke på mye annet dere gutta i TEK. 12 Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Nok en mager "test" av kabinetter. Mangler som vanlig temp data. Nytt er at det knapt er bilder. Disse må man Google selv... 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvor er bildene? Hvor er bildene av installert HW? Hvor er temperaturdata? Er dere så forelska i Dagbladet at dere nå skal kopiere "testene" deres? Hva blir det neste? At dere blåkopierer de og bare har bilder av embalasje og kopierer innholdsfortegnelsen? 8 Lenke til kommentar
Ytrewy Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Dette kabinettet ser faktisk helt fantastisk ut! Men hvordan kan dere kalle dette en test!? Jeg ville ikke kalt dette noe mer enn en sniktitt! Her er to ordentlige tester levert av dere tidligere, tester som faktisk fikk meg til å kjøpe kabinettene: http://www.tek.no/artikler/fractal_design_define_xl/93971 http://www.tek.no/artikler/corsair-carbide-300r/107495 Håper dere kan gå tilbake til å teste etter samme mal som dere engang gjorde. 4 Lenke til kommentar
Atle B. Dye Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 http://www.jonsbo.com/en/products_25_2.html Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Gleder meg bare til bequiet kabinettet kommer ut Lenke til kommentar
ghodsi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Dette ga meg ingenting :/ Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Meget gjennomført test. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Gleder meg bare til bequiet kabinettet kommer ut Er på Techbay nå Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Skulle gjerne sett flere bilder fra innsiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå