Gå til innhold

Nytt nettbrett for under 5000 kr.

MrCusNT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er vel grei på det, ihvertfall til den prisen! Har en god IPS skjerm og ytelsen er ikke noe å si på... eneste er at den er 8" hvis du syns dette blir for lite. Batteritiden er vel ganske god, men ikke den beste :p.

Den har front høyttalere også, som kan være et stort plus :)

Jeg er mellom denne og ipad mini

Lenke til kommentar

Da kjøper du ipad'n - så slipper du å irritere deg halvt ihjel over at du ikke gjorde nettopp dette - når du sitter der med et tregt, laggy og møkka android brett i fanget.

Og vær sikker - det skyldes ikke bare en liten firmware bug som kommer til å bli fikset med en oppdatering. Disse android brettene blir bare verre og verre etter mottak av nye oppdateringer.

Lenke til kommentar

Da kjøper du ipad'n - så slipper du å irritere deg halvt ihjel over at du ikke gjorde nettopp dette - når du sitter der med et tregt, laggy og møkka android brett i fanget.

Og vær sikker - det skyldes ikke bare en liten firmware bug som kommer til å bli fikset med en oppdatering. Disse android brettene blir bare verre og verre etter mottak av nye oppdateringer.

Etter ios 7/8 ble ipad 3en min treg som faen og jeg bestemte meg for å selge den, den hengte seg også opp og var generelt sett treg så det gjelder isåfall ikke bare Android tablets!

Nå venter jeg på Sony z3 tablet compact skal komme i posten :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du har tid til å vente til mai 2015 er Jolla tablet på indiegogo (crowd founding) et alternativ hvis du bestemmer deg innen 4 dager.

Støtter android, men kjører et eget Debian linux basert OS; Sailfish OS.

Spesielt hvis du er litt over middels interessert i IT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Alt blir treger med tiden. Har både iPad 2 (mars 2011), 3 (mars 2012), 4 (oktober 2012) og Air (november 2013), og etter iOS 8 er det egentlig bare 2-ern som er blitt plagsomt treg. 3-ern er selvsagt ikke så rask som Air, men 3-ern er fortsatt godt brukbar. Har også flere Android-tablets, og eksempelvis Galaxy Tab 3 8" ble veldig treg etter en måneds bruk med 4.4, så dette gjelder alle.

Lenke til kommentar

For android, så tror jeg dette er størst problem for produsenter slik som samsung. Da sånne som samsung sin eget "grensesnitt" over android går en del ut over ytelsen...

Nvidia tablet derimot vil nok ikke ha et like stort problem da det kjører "ren" android og har veldig kraftig maskinvare.

Jeg har tenkt litt på det også

Lenke til kommentar

For android, så tror jeg dette er størst problem for produsenter slik som samsung. Da sånne som samsung sin eget "grensesnitt" over android går en del ut over ytelsen...

Nvidia tablet derimot vil nok ikke ha et like stort problem da det kjører "ren" android og har veldig kraftig maskinvare.

Hva tror du er årsaken til at Nexus 7 - både 2012 og 2013 utgaven (har begge) nærmest er ubrukelige pga lagging og generell treghet?

Lenke til kommentar

Hva tror du er årsaken til at Nexus 7 - både 2012 og 2013 utgaven (har begge) nærmest er ubrukelige pga lagging og generell treghet?

Kan jeg få spørre hvordan lagg?

har ikke sett noen andre klage på det...

Endret av ScaryTIGerEye
Lenke til kommentar

Du kan ikke laste Android for at Asus brukte crappy cheap emmc fra kingston i disse billige nexus 7 2012 som solgtes for 1700 kr.(har en selv)

Bad hardware er bad hardware.

Samme har man sett med ssd nand og kontrollere.

Har absolutt ingenting imot android og har nettopp oppgradert fra en G2 til G3 - MEN jeg har ennå til gode å se et android nettbrett som funker like smooth som f.eks ipad air.

Slo til å kjøpte en Galaxy tab s tidligere i høst etter å ha lest noen fantastiske tester av dette brettet. Fantastisk skjerm men det var også det hele. Laggy laggy laggy..

Det har vel og vært rapportert om lagg/dårlig respons på helt nye Nexus 9 - eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...