Niklasp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 iPhone 5S er ikke den siste 4-tommeren, ifølge rykte.– Apple vil fortsette å lage små telefoner Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Dette er et litt vel sketchy rykte. Til og med MacRumors (som er ei rykteside) sier at dette er et rykte med lite hold. Jeg synes det er greit å presentere visse rykter her ettersom mange av dem stemmer, men man må ikke ta med for mye. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Lov å håpe hvertfall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Synes det er bra jeg. Dersom noen liker små mobiler, så bør jo det ikke være et problem. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det hadde vært topp! Det hadde blitt min neste mobil, garantert. 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg kjøpte 6+, og den er rimelig uhåndterlig med en hånd. Jeg tenkte jeg skulle virkelig ta i for å se hvor mye bedre en stor skjerm ble for opplevelsen og surfing, men enhåndsbruk er slitsomt og knotete selv etter mye tilvenning. Der er nok iPhone 6 bedre og 5S enda bedre, men isolert sett kun for enhåndsbruk var nok 3,5 tommerne best. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jaja. Stygg og liten får den nå være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg